Senaste nytt

Hilton Gold/Diamond statusmatch/challenge till mars 2020

palmen

Moderator
Känns ju sååå lönt att jaga status när de matchar hela tiden
Det är väl dock challenge oftast? 8 stays på 90 dagar motsvarar väl typ 32 stays på ett år och det krävs väl 30 för diamond?

Men jag förståe vad du menar. Fokusera under 3 månader och ha status i 2 år.
 

011430121

Medlem
Undrar varför man är Hilton nomad och släpar väskor i städerna för att kunna flytta in i ett nytt Hiltonsom ger ett nytt stays, för att inför natt tre flytta tillbaka till det första hotellet. Snälla säg inget om detta till någon annan, man idiotsförklaras för mindre.
 

jumbooze

Medlem
Undrar varför man är Hilton nomad och släpar väskor i städerna för att kunna flytta in i ett nytt Hiltonsom ger ett nytt stays, för att inför natt tre flytta tillbaka till det första hotellet. Snälla säg inget om detta till någon annan, man idiotsförklaras för mindre.
Fram tills jag säkrar Diamond bor jag alltid en natt på varje ställe om jag bor själv...
 
Jag har fått en challenge på ett annat sätt (köpt på ebay) där jag kommer att ha 8 stays på 90 dagar så jag blir Diamond till 03/19.
Tror ni det är lönt att fråga om statusen kan förlängas till 2020 och hänvisa till det här ”erbjudandet”?
 

palmen

Moderator
Jag har fått en challenge på ett annat sätt (köpt på ebay) där jag kommer att ha 8 stays på 90 dagar så jag blir Diamond till 03/19.
Tror ni det är lönt att fråga om statusen kan förlängas till 2020 och hänvisa till det här ”erbjudandet”?
Fråga kan man ju, men det kan vara så att det sker automatiskt nu också.
 
Toppen