jumbooze
Medlem
Vad var det som strulade? Så man kan hålla ögonen öppna för liknande problem...Hade strul med min bokning i helgen. Kontoret var väldigt hjälpsamma med en worksround, tror dock att detta kostade mina poäng. Håller tummarna.
Vad var det som strulade? Så man kan hålla ögonen öppna för liknande problem...Hade strul med min bokning i helgen. Kontoret var väldigt hjälpsamma med en worksround, tror dock att detta kostade mina poäng. Håller tummarna.
Vad var det som strulade? Så man kan hålla ögonen öppna för liknande problem...
Jag hade ett flying blue awd på kontraktet. Veckan innan ändrades detta till ett Eurobonus utan problem. Poängen kom in som de skulle.
När jag skulle göra samma sak denna gång så gick det inte. De meckade med min beställning för att få in detta efter att jag gått och jag fick ett mejl när allt var klart. Detta har resulterat i två kvitton, ett från uthämtningsdagen (0 minuter) och ett "orginal". Min känsla är att det kommer att strula med poängen.
Vet inte om detta nämnts tidigare i tråden men det verkar inte funka att dubbeldippa eurobonuspoäng och refunder. Jag fick mina 10k + 4% i inkommande återbäring på refunder, men det senare har nu plockats bort från mitt refunderkonto.
Det är lättare sagt än gjort. Har mailat med deras Database.se utan lycka, men de har väl mycket att göra. Online går det bara att se att det åkt in ett okänt AWD i mina bokningar, på profilen går det inte att ändra något.plocka bort Flying Blue awd från Preferred profilen, det är ju uttryckligen emot reglerna så
de kan ju vägra att ge dig poäng även om det egentligen är något annat problem.
Det är lättare sagt än gjort. Har mailat med deras Database.se utan lycka, men de har väl mycket att göra. Online går det bara att se att det åkt in ett okänt AWD i mina bokningar, på profilen går det inte att ändra något.
plocka bort Flying Blue awd från Preferred profilen, det är ju uttryckligen emot reglerna så
de kan ju vägra att ge dig poäng även om det egentligen är något annat problem.
Fick det här från Avis nu angående min första hyra där jag bara fick 1000 poäng.
"Thank you for contacting Avis Budget Group!
We would like to inform you that you have been credited with the missing 9.000 SAS Eurobonus points on 01/02/2018 and it will be reflected on your card within 2 weeks."
Nej men jag tror det kommer vid deras nästa överföring av poäng. Så jag avvaktar tills dess.Har du fått några poäng än? Ingenting på mitt konto än efter en vecka.