Senaste nytt

Alltid fri frukost med SAS

Kristofer

Medlem
Klickar man på bannern, står det dessvärre såhär:


Frukost ingår
Vi bjuder på frukost på alla inrikesresor fram till kl. 09.00.
Reser du inom Europa bjuder vi på frukost i Economy Extra och Business, reser du i Economy finns det att köpa. Vid resor till övriga världen bjuder vi alltid på frukost, mat och dryck.
 
Gillar även texten "Alltid ärliga priser med SAS!" när man håller markören över bilden ;)

Baserat på bilden så skulle jag nog också tolka det som att det är fri frukost oavsett om det är inrikes, inom Europa eller interkontinentalt och oavsett bokningsklass...sitter den där skylten på en reklamaffisch eller i en tidning finns det ju inte heller någon banner att klicka på så...
 

Jonas C

Medlem
SAS har ju för övrigt helt plockat bort fördelen "Betalning med kreditkort 0:-". Så jag antar man inför gratis frukost på alla flygningar som någon slags kompensation för detta. Hoppas jag iaf...
 
Skärmdump och kräv gratis frukost av SAS på alla resor. :) De kunde väl åtminstone sätta dit en stjärna...

Att de sedan inte åtminstone klarar av att servera frukost intra-Skandinavien tycker jag bara är dumt.
 

vicce

Medlem
Tyvärr så stämmer ju inte det med verkligheten, vilket ja tycker är dåligt. Då ska man ta bort "fri frukost innan klockan 09.00", för det gäller ju inte alla bokningsklasser.
 

skolles^a^s

Ny medlem
Vi serverar frukost på alla våra inrikesflighter fram till klockan 09.00. Sen att skriva det finstilta i den lilla bannern skulle inte få plats, man får läsa sig till informationen inte göra egna tolkningar, tyvärr så är det så.
 
Toppen