Senaste nytt

Avis Preferred

2 st bilhyror har nu tillgodoräknats till mitt Avis Preferred-konto och idag fick jag en rabattkupong på 15 Euro på min nästa hyra och jag antar att det är en standardgrej de erbjuder. Vet någon om rabatten är förenlig med 10 000 Eurobonuskampanjen?
 

jumbooze

Medlem
2 st bilhyror har nu tillgodoräknats till mitt Avis Preferred-konto och idag fick jag en rabattkupong på 15 Euro på min nästa hyra och jag antar att det är en standardgrej de erbjuder. Vet någon om rabatten är förenlig med 10 000 Eurobonuskampanjen?
Den ska väl bokas med annan kod dvs ej förenlig med kampanj vad jag vet
 

Homer

Medlem
2 st bilhyror har nu tillgodoräknats till mitt Avis Preferred-konto och idag fick jag en rabattkupong på 15 Euro på min nästa hyra och jag antar att det är en standardgrej de erbjuder. Vet någon om rabatten är förenlig med 10 000 Eurobonuskampanjen?

Om det inte är en förbetald hyra är det väl bara att slänga fram den och be dem räkna av beloppet när du hämtar bilen.
Så gör man i alla fall med kompensationscheckarna de brukar dela ut när de klantat sig (mer än vanligt)
 
Den ska väl bokas med annan kod dvs ej förenlig med kampanj vad jag vet

Om det inte är en förbetald hyra är det väl bara att slänga fram den och be dem räkna av beloppet när du hämtar bilen.
Så gör man i alla fall med kompensationscheckarna de brukar dela ut när de klantat sig (mer än vanligt)
Ingen av mina hyror är förbetalda. Härunder är erbjudandet i sin helhet. Det finns instruktioner till personalen som hyr ut bilen, de ska fylla i ADJ och CPN koder, tror ni att dessa kommer att skriva över information som krävs för Eurobonuskampanjen?

AvisKupong1.png
AvisKupong2.png

AvisKupong2.png
 

Homer

Medlem
Vad är den rekommenderade proceduren för att retroregistrera Avis Preferred "spend"? Jag hyrde bil två månader innan jag gick med i Avis Preferred och enligt hemsida ska man kunna efterregistrera hyror som är gjorde upp till 6 månader innan man blev medlem.

Är det den här texten du menar?
Under (b) står det ju tvärtom att du måste varit medlem när du hyrt.

14. Retroactive Claims
(a) Rental related revenue attributable to Eligible Rentals which are not tracked
automatically at the time of rental completion may be credited later. Any requests to
retroactively claim rental related revenue must be submitted to preferred@bsc.aviseurope.com.

(b) You must have been a member of the Avis Preferred Loyalty Programme at the time
of rental and when the claim is made and in any event any claim for credit of rental
related revenue must be made within six months of the date of completion of the
relevant rental

under
Membership Terms and Conditions Europe, Africa, Middle East and Asia
https://avisassets.abgemea.com/dms/avis/PDF/avis-preferred/uk-preferred-terms-conditions.pdf
 

Bryant

Medlem
Jag har varken fått min 15€ voucher efter andra hyran eller fri weekend efter tredje. Någon idé att höra av sig till Avis. De har inte lyckats ändra min profil på 2 veckor.
 
Toppen