Senaste nytt

Marriott Rewards referal

Eurofooty

Medlem
Jag har 8-10 dagars vistelse planerat (med jobb) i SFO och ska bo i Airport Marriott i San Mateo (jobb bestamma). I sa fall tankte jag att vara med i Marriott Rewards for att fa in lite bonuspoang.

Det star har att ett existerande medlem kan fa in ocksa lite Rewards poang om de kan "refer a friend".

Ar nagon sugen? PM me sa far du mina detaljer. Forst till kvarn galler.
 

agehall

Medlem
Kom ihåg att du kan begära deras Taste of Gold/Platinum för att snabbare nå dessa nivåer samt få den status du försöker uppnå direkt. Når du målen behåller du statusen, annars går den ut efter 3 månader.

Kan för övrigt meddela att Marriott San Mateo är ett ganska medelmåttigt hotell imho (bor där just nu). Jag antar att du jobbar i kontorsbyggnaderna precis brevid på So Grant St, annars skulle jag nog rekommendera att du tittar på något annat.
 

Eurofooty

Medlem
Tack Agehall for tips, och tack till alla som PM mig.

Jag har mailat Mariott Rewards med fragan om Taste of Gold/Platinum challenge. Avvaktar svar.

Jag har lite kontroll med val av hotellet denna gang. Hoppas det blir ok.
 

David

Medlem
Missa föresten inte denna...

Earn up to 50,000 points with MegaBonus® when you stay at any participating Marriott® hotel worldwide. With more brands in more locations, one rewarding experience leads to another.

See Details
To earn your bonus points:
  • Register online or call 888-MARRIOTT (627-7468) by October 31, 2012
  • Stay between September 15, 2012, and January 15, 2013
  • Earn 35,000 points after 20 paid nights + 15,000 points after 25 paid nights—up to 50,000 bonus points

Enjoy your bonus points at more than 3,600 hotels worldwide.

Ibland har dessa varit personliga så jag kan inte garantera att ert erbjudande ser likadant ut. Ifall det inte ligger med under promotions kan man alltid skicka ett mail och fråga. :)
 
Toppen