Senaste nytt

Accor Guld via aktieköp - är det värt det?

squeezen

Medlem
Aktieägarklubben är du fortsatt medlem i så länge du har aktier.

Guldkortet är dock en förmån endast första året.
tydligt, men övriga "benefits" är ju skräp. Så blir lite av ett skämt, kan köpa, screenshotta och sälja direkt. Med tanke på att intra-dag ändringar i kursen är väldigt små betyder det att du får guld gratis bara du ligger ute med pengarna i 2-3 minuter.

Jaja. It is what it is. De är ju relativt nya på börsen så de är väl i babyfasen vad gäller hur de vill jobba med shareholders.
 

mackan33

Medlem
Köpte aktier 14/3 och skickade in skärmdump samma dag, idag är statusen uppdaterad med giltighet till 12/2019
 
Jag köpte aktier för tre veckor sedan. Redan back 2500 pix, och ännu inget guld. Verkar bli en dyr status det här...

Särskilt som jag hade lite för bråttom och av outgrundlig anledning först köpte aktier i Rezidor och fick guld där tills jag upptäckte att det var fel kedja...
 

Jönsson

Medlem
Jag köpte aktier för tre veckor sedan. Redan back 2500 pix, och ännu inget guld. Verkar bli en dyr status det här...

Särskilt som jag hade lite för bråttom och av outgrundlig anledning först köpte aktier i Rezidor och fick guld där tills jag upptäckte att det var fel kedja...
Har du inte behållit dina RADH då? De vänder och är på väg upp igen. ;)
 
Toppen