Senaste nytt

AmEx - var hitta spend year-to-date?

jsn

Medlem
Står det någonstans på fakturorna från AmEx hur stor den totala spenden varit hittills i år? Eller behöver jag själv addera alla månadssummor från de olika fakturorna för att räkna fram year-to-date?
 

Ano

Medlem
Logga in på ditt konto på americanexpress.com/com/se

välj sedan 'Saldo Eurobonus-poäng" (>grön knapp till höger).

På sidan som öppnas står sedan din totala spend hittills i år i den smala kolumnen till höger.
 
  • Gilla
Reactions: jsn

ekf

Medlem
Står det någonstans på fakturorna från AmEx hur stor den totala spenden varit hittills i år? Eller behöver jag själv addera alla månadssummor från de olika fakturorna för att räkna fram year-to-date?
Logga in på hemsidan, klicka på knappen till höger för att se poängsaldo. Totalspend står i kolumnen längst till höger.
 
  • Gilla
Reactions: jsn

emj84

Medlem
Logga in på hemsidan, klicka på knappen till höger för att se poängsaldo. Totalspend står i kolumnen längst till höger.
Hej, när köp gjorts som inte står registrerade (tar ju någon dag ibland) vet nån om de ingår eller ej i siffran som står i kolumnen? Har 20000 i kolumnen å köpte saker för 15 igår nämligen, så frågan är ju om jag behöver handla för 5 eller 20 000 till
 

Ano

Medlem
Hej, när köp gjorts som inte står registrerade (tar ju någon dag ibland) vet nån om de ingår eller ej i siffran som står i kolumnen? Har 20000 i kolumnen å köpte saker för 15 igår nämligen, så frågan är ju om jag behöver handla för 5 eller 20 000 till

Ej medräknade.

5 000 eller 20 000 för att nå vad/vilken gräns?

Du torde väl veta om du gjort inköp för 5 000 eller 20 000 sedan innan?
 

emj84

Medlem
Ej medräknade.

5 000 eller 20 000 för att nå vad/vilken gräns?

Du torde väl veta om du gjort inköp för 5 000 eller 20 000 sedan innan?
Ursäkta jag var otydlig. Står att jag har 20 000 kvar för min andra voucher, å vet inte om jag handlat för 280 eller 295 k i år därav frågan.
 

TravelARN

Medlem
Kan någon visa med en bild var nånstans man hittar den totala spenden. Har följt instruktionerna noga men hittar inget!
Tusen tack på förhand!
 

squeezen

Medlem
Börja med att logga in, då ser du den gröna knappen till höger på din sida som heter Saldo EB poäng. klicka på den.
Skärmavbild 2017-12-28 kl. 20.21.16.png



Då kommer du hit:
Skärmavbild 2017-12-28 kl. 20.17.51.png


Då ser du till höger där jag suddat vad som återstår.
 
Toppen