Hej!
Planerar en längre Award-resa till Bali sent i höst (troligen November).
Tidigare har vi åkt med Garuda i deras C på en 777:a (AMS-JKT) vilket var en grym upplevelse.
Återstår att se om Thai First kan leverera över det. Den stora frågan på detta I-landsproblem är om man ska välja 747 eller 380? Har aldrig åkt med Thai innan.
Kollar på följande alternativa routes ARN-(CDG/MUC/LHR)-BKK-DPS. Kanske är routen viktigare än valet mellan 747 resp 380? Vad säger ni som har erfarenhet?
Tilläggas kan sägas att vi då kommer ha med oss en 6 månaders kille. Som jag förstått det är Thai kända för att vara barnvänliga.
Det kommer inte vara den första flygresan men den längsta för honom. Vi kommer "öva" genom att åka inom Europa en vända tidigare under sensommaren.
Finns det någon med erfarenhet eller kunskap kring för- respektive nackdelar med Thais First i 747 respektive 380? Jag har letat efter den information bland annat här på forumet.
Planerar en längre Award-resa till Bali sent i höst (troligen November).
Tidigare har vi åkt med Garuda i deras C på en 777:a (AMS-JKT) vilket var en grym upplevelse.
Återstår att se om Thai First kan leverera över det. Den stora frågan på detta I-landsproblem är om man ska välja 747 eller 380? Har aldrig åkt med Thai innan.
Kollar på följande alternativa routes ARN-(CDG/MUC/LHR)-BKK-DPS. Kanske är routen viktigare än valet mellan 747 resp 380? Vad säger ni som har erfarenhet?
Tilläggas kan sägas att vi då kommer ha med oss en 6 månaders kille. Som jag förstått det är Thai kända för att vara barnvänliga.
Det kommer inte vara den första flygresan men den längsta för honom. Vi kommer "öva" genom att åka inom Europa en vända tidigare under sensommaren.
Finns det någon med erfarenhet eller kunskap kring för- respektive nackdelar med Thais First i 747 respektive 380? Jag har letat efter den information bland annat här på forumet.