Senaste nytt

Presentkort på ca 100kr för varje vistelse i december 2017 och januari 2018

Homer

Medlem
All Best Western Rewards members are eligible for this promotion
regardless of their country of residence.

There is no limit to the number of Gift Cards each Member can earn during the Promotion Period.
Gift Cards will be issued in the Member’s local currency.

The Gift Card can be redeemed at any Best Western branded hotel worldwide.

complete an eligible stay* between December 1, 2017 and January 31, 2018 (“Promotion Period”) at a Best Western branded hotel

Rewards Promotion | Earn Vouchers with Best Western hotels



(Krävs förmodligen att rummet inte är förbetalt för att kunna användas för att betala rumskostnaden
så har det varit tidigare)
 

Erik M

Medlem
Det står också så här:
The Gift Card will be sent electronically to the Member’s email address (regardless of whether the Member has opted out of Best Western communications). Please allow 2-3 weeks after completion of the eligible stay to receive the Gift Card.
Jag hade hoppats på att man fick det direkt och kunde köpa en öl.

Har en (förbetald) stay om en vecka, signade upp nyss.
 

Homer

Medlem
Förlängt Get a $10 Best Western Gift Card with every stay
February 12, 2018 and April 29, 2018

Går inte att använda om rummet är förbetalt, å andra sidan går det att använda flera voucher samtidigt
och man får en voucher även när man använt vouchers vid betalning.

Finns även en variant som ger 2.000 poäng istället för $10, man måst välja ett av alternativen.
Exclusive Travel Card Offer

Edit: finns en hake
Best Western Rewards members, who reside in North America, can stay at any Best Western branded hotel worldwide. Best Western Rewards members, who reside outside of North America, must complete their stay(s) at any Best Western branded hotel in North America.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Nu kör de en liknande kampanj igen
Get a $20 Best Western Gift Card on your first stay between May 21, 2018 and September 3

*** All Best Western Rewards members are eligible for this promotion regardless of their country of residence.


There is a limit of one (1) $20 Gift Card each Member can earn during the Promotion Period. **The Gift Card will be issued in the Member’s local currency in an approximate denomination to $20 USD. Promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership required prior to the first eligible stay applied to the Promotion. Eligible stays completed prior to Promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership will not count towards satisfying the Promotion requirements. Best Western Rewards enrollment may be completed by visiting bestwesternrewards.com. Gift Card will expire a minimum of 120 days after the date of issuance. The expiration date will be stated on Gift Card.
 
Fick 4 giftcards på det andra erbjudandet men glömde av dem så de brände inne nu vid månadsskiftet. :mad:
Får försöka komma ihåg att ta ut på detta. Borde gå att nyttja för bar besök också.... ;)
 

Homer

Medlem
Argh! jag upptäcke just att det finns en bättre variant, $20 efter första vistelsen därefter 2.000 får efterföljande


...get a $20 Best Western Gift Card (Travel Card) after their first eligible stay* and 2,000 bonus points on additional stays during the promotion period.

Exclusive Travel Card Offer - Earn 2,000 Points


Jag får dock error. , kanske för att jag redan registrerat mig för den som bara ger $20?
 
Toppen