Senaste nytt

Bokning av Thai Airways First class kampanj, via website?

Yekermo

Medlem
Blev tipsad om dessa utmärkta priser på TG C/F från Tyskland.
vornesitzen.de

Min fråga är - finns det något sätt att nå denna typ av kampanjer via webverktyg eller måste man vända sig till tyska resebyråer?
 

Matsson

Medlem
Finns även på Mrjet.se. 28000 sek till BKK. Vet någon om det är skillnad på Thai F produkt på 777 resp. 747?
 

Senator

Moderator
Om jag minns rätt är dessa B777-300ER leasade från Jet Airways med ursprungs produkter i alla kabiner
 

Yekermo

Medlem
Det är idag stor skillnad i F-produkten mellan 777 och 747. Jag flög förra veckan MUC>BKK med 747 och sedan BKK>FRA med 777 och som tidigare skribenter i tråden påpekat så är 747 den gamla flat-bed och 777 är Jet Airways leasade plan med sviter. Den hårda produkten är som natt och dag - den gamla 747 är visserligen en bekväm stol men hela kabinen känns väldigt daterad och det finns noll privacy.
Sviterna i 777 är fantastiska med moderna stolar och oändliga inställningsmöjligheter, stor tv och helt enkelt massa utrymme och avskildhet. Känns extremt lyxigt.

Även den mjuka produkten upplevde jag som bra mycket bättre i 777 men det var nog bara en ren tillfällighet beroende på crew.
 

Dr. Miles

Expert
THAI Royal First class på Boeing B777-300ER(wetleasad från Jet Airways)
THAI First class 02.jpg
THAI Royal First class på Airbus A340-600
THAI First class 01.jpg
(Foto av AHO)
 
Toppen