Senaste nytt

Tillgänglighet på SK984 på söndag 5 aug

Berrsus

Medlem
Befinner mig i Tokyo men har inte datorn med mig med KVS. Kan jag få hjälp av någon med tillgängligheten på söndagens avgång?
 

Jacob

Medlem
SK 984 NRT 11:40 CPH 16:05 343 A0 C9 D9 J9 Z0 Y9 S7 B0 E9 M9 H9 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G9

Fast jag utgår från att du menar söndag 5/8... ;)
 

agehall

Medlem
Enligt expertflyer visar den 9 i nästan alla bokningsklasser utom några låga economy.

edit: Jaha, Jacob tänkte lite längre. Jag kollade 5/11..
 

Berrsus

Medlem
Tillgänglighet på SK984 på söndag 5/11

Haha! Ja, självklart menade jag nu på söndag. Blir snurrig av värmen här i Tokyo, eller rättare sagt luftfuktigheten.

Bra tillgänglighet, då blir det avfärd lite tidigare till flygplatsen för att få till en uppgradering. Stort tack!
 
Haha! Ja, självklart menade jag nu på söndag. Blir snurrig av värmen här i Tokyo, eller rättare sagt luftfuktigheten.

Bra tillgänglighet, då blir det avfärd lite tidigare till flygplatsen för att få till en uppgradering. Stort tack!
Klassikern i repris? Håll oss uppdaterade om det går. Jag kommer följa tråden med 4G :)
 

Berrsus

Medlem
Inga uppgraderingar för pengar erbjöds. Eco Extra är enligt personalen överbokat så ingen möjlighet för uppgradering med poäng. Business är halvfullt och möjlighet till uppgradering för poäng finns, dock har mitt resesällskap precis bränt nästan alla sina poäng så han har inte tillräckligt. Det blir till att tränga sig in i eco sätet och kämpa för mig som är 190.

Funderar dock fortfarande på att uppgradera själv och överge sällskapet.
 
Toppen