Senaste nytt

Några hotellalternativ på Landvetter flygplats, annat än Landvetter airport hotel?

Gnopps

Medlem
Så vitt jag vet är det endast Landvetter airport hotel som ligger nära flygplatsen i Göteborg. Finns det några alternativa boenden eller blir det Göteborg city som är smidigast då?
 

MarcusC

Medlem
Hmm endast Landvetter Airport Hotel direkt vid flygplatsen.

Annars är väl hotel vid Korsvägen närmast från Gbg City ( Gothia Towers ) flygbussen stannar vid Korsvägen, ca 20 min upp därifrån.

Udda alternativ skulle ev vara vandrarhem i Landvetter Centrum eller Mölnlycke, men tidsmässigt nästan enklare att ta sig från Gbg Centrum..
 

Jacob

Medlem
Jag bodde där för ett par år sedan, det var ok men inte mer. Vore kul att ha en valmöjlighet.
Tittade lite på priser där för en eventuell hotellvistelse (tidig avgång från Landvetter). Priserna var rätt höga faktiskt.
Lät inte som du var helt överväldigad Gnopps?!
 

JacobGBG

Medlem
Min syster och hennes man hade ungefär samma åsikt om Landvetter airport hotel. Helt ljummet. Prishoppet för ett långt mer angenämnt rum på Gothia Towers är inte oöverkomligt.
 

Gnopps

Medlem
Det var ett par år sedan jag bodde där å om än inte alls dåligt så imponerande det inte heller. Frukosten plockades bort tidigt å rummet var oinbjudande.
 
Toppen