Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 16 november 2017 kl. 18.00 --

NotRyan

Medlem
Datum: Torsdag den 16 november 2017, kl. 18.00 och framåt
Plats: Monks Café & Brewery på Wallingatan: Wallingatan 38, 111 24 STOCKHOLM
Wallingatan 38, 111 24 Stockholm - Google Maps

Torsdagsträffen i november är flyttad en vecka till den 16:e november då Monks har blivit helabonnerat av huvudkontoret den 23:e, men hoppas att du kan komma ändå!

Skriv gärna om du kommer eller kanske kommer i tråden så kan vi se ungefär hur många som kommer. MEN även om du inte har skrivit något så är du naturligtvis hjärtligt välkommen ändå.

Om du får förhinder och inte kan komma så är ju det helt okay, och skriv då gärna en rad om du redan har anmält dig så är det lättare att planera.

Hoppas att du kan komma!

Kommer:

NotRyan

Kanske:
 

NotRyan

Medlem
Hejsan vänner!

Jag har erfarit idag att Monks Wallingatan och Monks Porterhouse har fått sitt utskänkningstillstånd indraget. Dom jobbar på att, dels överklaga beslutet, och dels begära inhibition av detsamma till prövning i högre instans sker. Resultatet av detta är att dom för närvarande inte får sälja något starkare än 3,5%. Förhoppningen är att åtminstone inhibitionen skall hinnas med till på torsdag men det är väl tveksamt!

Dom har 50 procents rabatt på mat för närvarande p.g.a detta.

Vi får ta en inledande diskussion på torsdag hur vi går vidare med kommande träffar.

Väl mött i alla fall på torsdag!

Kommer:

NotRyan
GOTATH
palmen

Kanske:

rvarttinen
 

agehall

Medlem
WTF!? Vad är det som hänt!?

Jag kan för övrigt inte komma på torsdag då jag har kvällsmöten med kunder i USA.
 
Toppen