Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Senator

Moderator
För mig gick det bra att betala men den stora frågan om jag kommer att få miles eller inte kvarstår...

Läste ditt tidigare inlägg nu. Jag tror att ordet ”KAN” är i detta fallet en möjlighet att se hur detta utfaller bland kunderna och kunna ta bort detta utan att skriva om allmänna villkor.

Kontantuttag är väl idag redan borta från alla bonuskort jag har så det känns som att Betalo och liknade tjänster inte funkar.

Tyvärr vet vi inte innan någon har testat och månadsfakturan kommer. Får jag kortet att fungera kommer jag testa, men svaret dröjer.

Hoppas ingen ringer kundtjänst och frågar Men vi har kanske medlemmar med andra kort från Resursbank med erfarenhet?
 

mattley

Medlem
När det står att miles inte går ut, gäller det miles man fått efter man har börjat använda kortet eller gäller det även miles man har på kontot sedan innan? Jag har en del miles som tickar ut vid årsskiftet. Tänkte om jag skulle boka en award tidigare. Om inte annat får jag reda på detta efter första fakturan antar jag (om en månad eller så).
 
Toppen