Senaste nytt

HJÄLP- bolag med "loveseats"

N_star

Ny medlem
Hoppas ni experter kan hjälpa mig o_O Ska boka en resa inom några dagar och blir inte klok på detta.

Vi flyger ofta vissa sträckor där det inte finns direktflyg. Det vi flyger är Stockholm-Dallas eller Stockholm-Houston. De som reser är två vuxna och fyra barn varav ett är en 4 åring. Att varje gång kliva upp och gå över gången när han behöver hjälp med ett spel eller tappat en godis ;-) är frustrerande. Vi vill flyga med bolag som har så kallade loveseats då det är bekvämast för oss. Det enda bolag som vi tyckt haft bra sådan är BA. Har ni tips på bolag som har riktigt bra loveseats, dvs inga höga kanter mellan stolarna även om vissa bolag kallar dessa för loveseats ändå. :mad:
Behöver bara en sådan varje flight. Då det är bara det yngsta barnet som behöver sådan hjälp.


För övrigt har vi varit överlag nöjdast med BA - de bolag vi testat är KLM, SAS och AA. Säkert några till men dessa kommer jag ihåg på rak arm. :p
 

LarsCph

Medlem
I hvilken klasse er det - Qatar Airways nye QSuite i business kunne være et bud, men nok ikke så oplagt til USA.

Vi var med British Airways i Club World på A380 i sommers fra London til Los Angeles og retur. Jeg var ærlig talt ikke imponeret, sammenlignet med Air France og Qatar Airways som jeg nyere tid har fløjet oversøisk med var sæderne relativt smalle og meget åbne mod gangen når man havde gang sæde (vi var 2 voksne og 1 barn på 5 år så vi havde seatet os i midten på upper deck). Samtidig var der ingen aflægningsplads, jeg forstår helt enkelt ikke at man designer en stol i business class helt uden det. Skærmen skal foldes ind ved takeoff/landing det er altså heller ikke optimalt når man rejser med et barn. Mad og service var ganske fin, men selve kabinen og indretning var slet ikke på samme måde luksuriøs og hyggelig som jeg syntes både Air France og Qatar Airways er. Det fungerede dog fint at have vores datter i midten, hun sov helt afskærmet og kunne tale med os. Men der var høje kanter og ingen let mulighed for vi voksne at tale sammen undervejs. Jeg vil ikke vælge British Airways oversøisk igen hvis der findes andre muligheder i samme priskategori.
 
Toppen