Senaste nytt

SWISS - "National Day Special" 1 augusti

themroc

Medlem
För alla *A-fans - SWISS tipsar om "...watch out for our extraordinary Swiss National Day Special next week!" vilket borde vara den 1 augusti enligt Wikipedia. Någon som känner till om de brukar ha bra erbjudanden?
 

mrflyt

Medlem
Då får man hålla tummarna att de kommer med ett supererbjudande i businessclass till Asien.
Hade passat perfekt då jag ska ta mig till TPE i slutet av augusti och jobbet tillåter bara business om priset är mycket tilltalande.
 

Alx

Medlem
Det verkar vara skillnad på erbjudandet mellan olika länder. Från Danmark är det Peking och Shanghai. Från Norge är det Johannesburg, Muscat och Shanghai...

Kanske hittar någon något intressant... Allt är i ekonomi dock...
 

palmen

Moderator
Står att det ska vara PVG från Sverige också, finns dock inga sådana biljetter att boka under någon månad.
 

Palazzi

Medlem
Otroligt bra pris till PVG. Nästan så att man ska ta en weekend, trots att resan troligen inte ger några miles
 

Alx

Medlem
Står att det ska vara PVG från Sverige också, finns dock inga sådana biljetter att boka under någon månad.

Lite lustigt... Såg det jag också. Men alla (de andra två) destinationerna finns att boka.

Shanghai skulle kanske inte ha varit med från Sverige. Shanghai fungerar att boka från t.ex. Norge.
 
Last edited:

mrflyt

Medlem
Trist att de inte hade något erbjudande i business. Får fundera på att boka via DME eller MXP till HKG istället.
 
Toppen