Senaste nytt

Se andra OneWorld flighter i ba appen

freno

Medlem
har googlat men hittar inge, går det att få in flyg med t.ex Qatar i Ba appen för att hålla koll på ändringar osv? Qatarflighten är bokad via qatar.se och då jag lagt in britishairways medlemskortet så ser jag ju inte flighten i qatarappen heller.
 
Om jag inte missminner mig så är enda sättet att själva resan (PNR) innehåller minst ett segment med en BA-kodad flight, annars kan man inte lägga in den där.
 

freno

Medlem
det skumma är att jag såg den precis när jag bokat i ba appen och kunde lägga till den i kalendern, men sen försvann den från appen och det är inga ba segment i bokningen.
men någon koppling verkar det ju finnas då. fattar inte varför det inte bara kunde finnas en one world app istället men skräddarsydd info beroende på inloggat konto.
 
Last edited:

Ricci

Medlem
Tänkte boka lite OW de kommande månaderna och därför undrar jag om det blivit någon förbättring på BA-appen?
Det skulle vara trevligt att se alla OW-bokningar:).
 

Senator

Moderator
I samband med orkanen Irma blev en massa One World-flyg ombokade åt mig. CheckMyTrip-appen visade sig vara totalt värdelös, den visade flighter som var inställda och ombokade som bekräftade och jag fick inga notifieringar.

Vem hade utställt biljetten? Var den bokats hos ett bolag som använder Amadeus?
 
Toppen