Senaste nytt

SAS och Hotels.com i samarbete - poängintjäning?

Kimmen00

Medlem
Bokade 4/4 med boende 15/6-3/7 och inte sett några poäng. Någon som lyckats få poäng från Sas eller Hotels.com?

Har fört ett liv rörande poäng (över 10000) för en släkting. Mailat, ringt etc till massor av adresser och nummer men det är rundgång och alla skyller på varandra och skickar en vidare. Ingen verkar ha ansvar..
 

kajjan85

Medlem
Mina poäng kom faktiskt in någon månad efter jag kontaktade dom och fick svaret att jag inte skulle få några poäng. Mycket märkligt att först göra sig omöjliga och påstå att jag gjort fel, och sen ändå föra över poängen utan att jag får någon notis (om än några månader för sent..).
 

Orminge

Medlem
Mina poäng kom faktiskt in någon månad efter jag kontaktade dom och fick svaret att jag inte skulle få några poäng. Mycket märkligt att först göra sig omöjliga och påstå att jag gjort fel, och sen ändå föra över poängen utan att jag får någon notis (om än några månader för sent..).
Vart tog du kontakt någonstans till Hotels.com eller Sas ?
 

kajjan85

Medlem
Vart tog du kontakt någonstans till Hotels.com eller Sas ?

Båda. Jag blev hänvisad fram och tillbaka mellan olika SAS och Hotels.com avdelningar. Nu var detta ett bra tag sedan, men det var nog minst 5 olika avdelningar på de båda företagen jag pratade med. Alla menade att det inte var deras boll.
 

Orminge

Medlem
Samma svar har även jag fått..värdelöst faktiskt
Precis det som händer nu, chattade med SAS dem hänvisar till Hotels.com och där hänvisar dem tillbaka till SAS nu pratade jag med någon som lade på luren efter att han bara skulle kolla något. Nytt samtal med 4 före kön och beräknad väntetid är 27 minuter. Efter 50 minuter får jag prata med en person som inte kan göra något för det går inte att efterregistrera poäng. Han ber mig skicka ett mail till deras avdelning för klagomål för han kan inte göra något via deras hemsida något som inte går då Eurobonus har en egen support. Han säger dessutom att det är första gången han hör talas om det. Och att jag måste glömt skriva in Eurbonusnumret.
 

k03kap

Ny medlem
Jag har en fråga. När man via SAS bokar på hotels.com och ska skriva sitt eurobonusnr skriver man med EBBXXXXXXXXX eller bara siffrorna? Jag är helt nyfödd inom poänghunting och jag kan inte läsa mig till svar på varelse hotels.com eller SAS.
 
Toppen