Senaste nytt

Nästa rea?

EricT

Medlem
När tror ni nästa rea kommer från Sverige respektive UK?

Jag behöver nämligen boka lite biljetter... tack på förhand för bra idéer från er som är något mer insatta i hur BA brukar agera!
 
Last edited:

Senator

Moderator
När tror ni nästa rea kommer från Sverige respektive UK?

Jag behöver nämligen boka lite biljetter... tack på förhand för bra idéer frå er som är något mer insatta i hur BA brukar agera!

Det ryktas om rea när OS är slut om ungefär 3 veckor. Det hoppas jag på också då jag har några resor som skall bokas..Men det finns ingenting garanterat...
 

Homer

Medlem
Rea eller Resa, du har skrivit Resa.
Rea brukar det vara i september, jag har akut Aviosbrist och är extremt intresserad av att det
också sammanfaller med en Bonus Accelerator, tror att den kom i mitten av aug förra året
och dubblerades i oktober.
Fast det är ju inget som säger att det blir någon mer, vissa år har de haft 2 i år kanske ingen :confused:
 

EricT

Medlem
Rea eller Resa, du har skrivit Resa.
Rea brukar det vara i september, jag har akut Aviosbrist och är extremt intresserad av att det
också sammanfaller med en Bonus Accelerator, tror att den kom i mitten av aug förra året
och dubblerades i oktober.
Fast det är ju inget som säger att det blir någon mer, vissa år har de haft 2 i år kanske ingen :confused:

Borde stå REA i topic men jag gjorde ett snabbt misstag.
 

Concorde

Founding Member
Det kommer en rea efter sommaren, så mycket är mer eller mindre garanterat. Det brukar börja med UK, sedan följer ex-EU. Om det blir någon avios bonus kampanj vet ingen... Det får det gärna göra då förra hösten drogs det in nästan 60.000 extra miles (avios) pga. av denna.

Apropå avios balanser... redeemade x2 F returns + infant till JFK förra veckan. Detta till trots närmare 300k kvar att använda. Är det fler än jag som får en olustig tom känsla när ens avios trillar ner under 100K?
 

EricT

Medlem
Det kommer en rea efter sommaren, så mycket är mer eller mindre garanterat. Det brukar börja med UK, sedan följer ex-EU. Om det blir någon avios bonus kampanj vet ingen... Det får det gärna göra då förra hösten drogs det in nästan 60.000 extra miles (avios) pga. av denna.

Apropå avios balanser... redeemade x2 F returns + infant till JFK förra veckan. Detta till trots närmare 300k kvar att använda. Är det fler än jag som får en olustig tom känsla när ens avios trillar ner under 100K?

Jo jag får också en olustig känsla då... har dock 476947 Avios att spendera i dagsläget!:) Tycker det blivit lite svårare att använda till F-upgrades. Hoppas det blir bättre i framtiden?

Vad brukar LHR-MIA kosta när de kör UK-rea i F?
 

Homer

Medlem
Sverige rean började 15/8 förra året, UK rean något senare

En halv miljon Avioser är ingenting när man har 2st 2-4-1 vouchers, och det har väl alla :p
Jag fimpar SAS Amex 2-4-1 nästa år och tar 2st med BA istället.
 

TjudöBoy

Medlem
Det kommer en rea efter sommaren, så mycket är mer eller mindre garanterat. Det brukar börja med UK, sedan följer ex-EU. Om det blir någon avios bonus kampanj vet ingen... Det får det gärna göra då förra hösten drogs det in nästan 60.000 extra miles (avios) pga. av denna.

Apropå avios balanser... redeemade x2 F returns + infant till JFK förra veckan. Detta till trots närmare 300k kvar att använda. Är det fler än jag som får en olustig tom känsla när ens avios trillar ner under 100K?

Har du för många å tycker att dom bränns i din "ficka" så kan du överföra några åt mej... ;)
Jag har hela 0 st, haha!
 
Toppen