Senaste nytt

Lufthansa flyger från München till Iran

BusinessClass

Redaktör
Lufthansa återupptar sin direktlinje från München till Teheran. Från 4 juli 2016 flyger LH 602, tre gånger i veckan, lyfta klockan 22.10 från München och landa i Irans huvudstad klockan 5.20. Med Airbus A330-300 erbjuder Lufthansa sina passagerare de senaste bekvämligheterna och även 21 säten i Premium Economy, enligt ett pressmeddelande. ”Eftersom affärsrelationerna med Iran…
 

pep

Medlem
Igen er SAS for langsom, selv om der er et enormt kundegrundlag for den rute (ihvertfald CPH-Teheran)
 
  • Gilla
Reactions: olo

Palazzi

Medlem
Väldigt prispressad linje dock, o tyckte mig inte se att passagerarna som skulle dit primerade god komfort, o smidiga avgångar, före pris.

Har upplevt fyra legs där merparten skulle vidare till just Teheran. Detta var via tre olika baser...
Två innebar rejäla omvägar, o en väldigt stor del sov i terminalen för att en övernattning gav billigare totalpris. Jag var fast pga av en inställd anslutning så hann prata med några.

Jag åker gärna dit själv , men baserat på vad jag upplevde förra gången var det 95% diaspora.
Ständiga förseningar då folk vill ha med sig parabolantenner in i kabinen...

SAS får gärna försöka, men tror det är en mer komplex linje att hantera än många andra. Underlaget är som sagt stort..
 
Toppen