Hej, skulle vilja höra er syn på följande.
Bokade 5 nätter på Pullman G i Bangkok i slutet av Juli för boende 28/10-2/11. Vid tidpunkten för bokningen var jag platinum medlem och fick då bekräftat i mail från Pullman G att jag skulle bli uppgraderad till business rum samt erhålla lounge acess för mig och min flickvän "as per platinum member". Rummet betalades direkt vid bokningen i Juli och kunde inte bokas om/av. För ca 2 veckor sedan fick jag ett brev från Accor där mitt medlemskap nedgraderats pg av för få nätter (helt i sin ordning). När vi nu kommer till hotellet får vi beskedet att vi får samma rum men ingen lounge acces då jag inte längr är platinum medlem (dock erbjuden Longe acces för extra 1100 BHT/natt. Dock inte intressant då riumment kostade 3000 BHT/natt). Är inte riktiogt säker på vad jag tycker då å ena sidan är jag inte längre platinum men jag var det ju vid bokningen.
Vad tycker ni ?
Bokade 5 nätter på Pullman G i Bangkok i slutet av Juli för boende 28/10-2/11. Vid tidpunkten för bokningen var jag platinum medlem och fick då bekräftat i mail från Pullman G att jag skulle bli uppgraderad till business rum samt erhålla lounge acess för mig och min flickvän "as per platinum member". Rummet betalades direkt vid bokningen i Juli och kunde inte bokas om/av. För ca 2 veckor sedan fick jag ett brev från Accor där mitt medlemskap nedgraderats pg av för få nätter (helt i sin ordning). När vi nu kommer till hotellet får vi beskedet att vi får samma rum men ingen lounge acces då jag inte längr är platinum medlem (dock erbjuden Longe acces för extra 1100 BHT/natt. Dock inte intressant då riumment kostade 3000 BHT/natt). Är inte riktiogt säker på vad jag tycker då å ena sidan är jag inte längre platinum men jag var det ju vid bokningen.
Vad tycker ni ?