Senaste nytt

Avios via Worldpoints

Homer

Medlem
Om man inte redan har ett WP konto får man 200 i startpremie, krävs minst 250 för överföring, om man köper något på LHR för £50 så ger det 50 poäng(brukar krediteras nästan omedelbart), då har man 250 som man kan konvertera till 600 Avios under tom 15/7.


https://www.baaworldpoints.com/NewRegistration.aspx?acxiom=&promocode=703


Redeem 250 WorldPoints for 600 Avios.
https://www.baaworldpoints.com/Content/Rewards/OrderMyRewards.aspx

abaf18a52e9e22d3ac78469730e3a4e6.jpg
 

Snosken

Medlem
Om man inte redan har ett WP konto får man 200 i startpremie, krävs minst 250 för överföring, om man köper något på LHR för £50 så ger det 50 poäng(brukar krediteras nästan omedelbart), då har man 250 som man kan konvertera till 600 Avios under tom 15/7.

]

Blev ju jättebra detta, man fick 200 p för att registrera sig, och 100 p till om man uppdaterade sin profil...så kom man upp i totalt 300 och kunde över 250 direkt, och så dubbelt med Avios fram till 15:e, jäkligt enkla 600 Avios måste jag säga.
Tack för tipset Homer :D
 

doc

Medlem
Tack för tipset om de extra 100 för profilen, men hur snabbt fick du dem efter att du uppdaterat?
 

palmen

Moderator
Hur lång tid tog det att få de 100 extra för att uppdatera profilen. Har fyllt i allt de begär men får inga extrapoäng för det.
 

Snosken

Medlem
Hur lång tid tog det att få de 100 extra för att uppdatera profilen. Har fyllt i allt de begär men får inga extrapoäng för det.

Mina kom direkt, men det var 2 ställen man skulle fylla i. Dels om flygplatser och sen även om vad man gillade för olika produkter.
Mitt konto är ju helt nytt, vet inte om det spelar nån roll.
 

palmen

Moderator
Mina kom direkt, men det var 2 ställen man skulle fylla i. Dels om flygplatser och sen även om vad man gillade för olika produkter.
Mitt konto är ju helt nytt, vet inte om det spelar nån roll.

Jag har fyllt i båda ställena och kontot är också helt nytt, men står kvar på 200p
 

palmen

Moderator
Konstigt... mina kom direkt, behövde bara logga ur och in igen :confused:

Testade logga in och ut men det hjälpte inte.
Dock står det följande efter att ha loggat in igen
"Thank you for completing your Travel details and Shopping preferences. 100 complimentary WorldPoints will be credited to your account in the next 24 hours."
 
Toppen