Senaste nytt

SAS smyghöjer Eurobonusresor...

Moco

Medlem
Ja, jo. Men det har diskuterats flitigt vill jag minnas. Bättre intjäning leder till höjda krav vid uttag/bonusbiljetter. Nu i sommar är det ju dock 50% inom norden med anslutningsflyg inkluderat, så 10k i ekonomi.
 

Dr. Miles

Expert
Ja, jo. Men det har diskuterats flitigt vill jag minnas. Bättre intjäning leder till höjda krav vid uttag/bonusbiljetter. Nu i sommar är det ju dock 50% inom norden med anslutningsflyg inkluderat, så 10k i ekonomi.

Jag tror att artikeln syftar på för andra människor som inte kollar BC.se ofta. :)
 

Alx

Medlem
Hmmm... Allt är ju relativt. SAS gick ju ut rätt stort med förändringen på sin hemsida och i e-mail till sina EB medlemmar.

Dock annonserade de inte om detta i DI vilket nog orsakat artikeln. Det är inte för inte ALLA SAS "nyheter" alltid lyfts fram i negativa ordalag på DI. I mitt tycke en ganska pinsam journalistik.
 

JacobGBG

Medlem
Nja, smyghöjning vet jag inte. Det var väl rätt klart att något sånt här skulle bli av sedan de införde 100% intjäning?
 

Homer

Medlem
Ja, jo. Men det har diskuterats flitigt vill jag minnas. Bättre intjäning leder till höjda krav vid uttag/bonusbiljetter. Nu i sommar är det ju dock 50% inom norden med anslutningsflyg inkluderat, så 10k i ekonomi.

Det är 50% till de nordiska huvudstäderna vilket inte alls är samma sak för de som hade som tänkt åka till Svalbard :)


Däremot har de ju permanent sänkt Tyskland och Polen till 20k vilket väl kompenserar för höjningen inom Norden.
 

Luchtii

Medlem
Tur att man åkte på en EB-resa till Svalbard nu i maj, innan höjningen! Var ju fantastiskt bra värde på den resan.
 
Toppen