Senaste nytt

När flyger Thai Airways Stockholm - Phuket?

Framedrop

Ny medlem
Någon som vet vilka månader/datum som Thai flyger direkt från Stockholm till Phuket? Vet bara att dom flyger på Lördagar och Torsdagar

EDIT:
(Oj, märkte att jag råkade lägga upp tråden I fel forum, menade att lägga upp den i *A)
 

011430121

Medlem
Personligen gillar jag torsdags och lördagsflyget till Stcokholm dessvärre för dig går den ju inte direkt från Phuket, utan avgång från Bangkok men det är dagflyg, landar runt kockan 19,00 på ARN.
 

Buffy

Medlem
Lånar denna gamla tråd istället för en ny.
Jag sitter och söker resa till Phuket i slutet på november med retur i början av januari. Men det verkar som de inte kommer flyga ARN-HKT direkt som de gjort senaste åren?
 

090034208

Medlem
Tidigare år har dom börjat i November-Mars. Nu senaste vinter började dom först i December. När jag nu kollar så går det bra att boka direktkärran i Januari 2018
Edit: första direktflighten går tydligen lördag 9 December 2017
 

Buffy

Medlem
Tidigare år har dom börjat i November-Mars. Nu senaste vinter började dom först i December. När jag nu kollar så går det bra att boka direktkärran i Januari 2018
Edit: första direktflighten går tydligen lördag 9 December 2017
Ah såpass. Tack för svar.
 

Ozz

Medlem
Brukar flyga torsdagar och lördagar från ARN.
"Akta dig" så att dom inte sätter in en gammal 777-200, vilket dom har gjort ett par gånger under tidig vår i år.
 
Toppen