Senaste nytt

Flying Blue medlemmar får rabatt på Taxi 020

Jacob

Medlem
Flying Blue har knytit ett avtal med Taxi 020 i Sverige.

Avtalet gör att alla Flying Blue medlemmar erbjuds ett rabatterat fast pris till/från flygplatsen i Stockholm, Göteborg, Malmö, Norrköping och Linköping.

I Stockholm har Flying Blue medlemmar även ett speciellt telefonnummer att ringa för bokning: 08-21 85 25

För alla övriga taxiresor får Flying Blue medlemmar 10% rabatt, det enda man behöver göra är att visa sitt kort till taxichauffören innan taxametern slås på.

Rätt nice!
 

Stefan62

Medlem
Ja, det fungerar - jag fick rabatt från Arlanda in till City. Dock visste inte chauffören något om rabatten, men han ringde någon och fick det bekräftat.
 

ulagun

Medlem
Min arbetsgivare har avtalspris med 020.
Har därför åkt med dem från ARN under flera år.
Vet inte hur det är i övriga Sverige, men när det gäller Sthlm så är min m.fl. kollegors uppfattning att det är en väsentlig kvalitetskillnad mellan 020 och Taxi Sthlm.
Till Taxi Sthlms fördel.
 

agehall

Medlem
Min arbetsgivare har avtalspris med 020.
Har därför åkt med dem från ARN under flera år.
Vet inte hur det är i övriga Sverige, men när det gäller Sthlm så är min m.fl. kollegors uppfattning att det är en väsentlig kvalitetskillnad mellan 020 och Taxi Sthlm.
Till Taxi Sthlms fördel.

Jag håller med. Jag har åkt en hel del 020, men jag börjar ledsna på att de är riktiga klåpare.
 

rvarttinen

Medlem
Har tänkt se om jag kan få avtalspris för firman, men om det redan finns rabatter med FB, AMEX, odyl. så kanske jag kan lägga det på hyllan ...
 
Toppen