Senaste nytt

Bra hotell i Fort Lauderdale?

Rosie

Medlem
Ska till Fort Lauderdale i December och försöker hitta ett bra hotell. Någon som har några tips? Jag är inte så kräsen, men en skön säng är ett måste. Pool vore trevligt! Pojkvännen dock... han är den kräsne typen! :cool:

Mvh Rosie
 

Rosie

Medlem
Nja.. det vill jag väl också :) Men mest är det väl beachen, en skön säng och kryssningn som hägrar. Att jag sen kommer åka dit till shoppingen.. ja det är väl en dröm. 20-30 skor med hem vore inte fel! ;)
 

sembl

Medlem
Kan rekommendera Hilton Fort Lauderdale Beach Resort där jag bott ett antal gånger. Nära till bra restauranger och shoppingen är inte långt ifrån heller. Sandstrand precis utanför dörren men de har en riktig nice pool med små cabanas och superbra service. Har man bil så tar man sig till Miami på ca 25-30 min beroende på trafiken.

Ett besök på Rustic Inn där Ingermar Johansson var stammis är också en upplevelse. Ligger mycket skumt till, men maten och stämmningen är outstanding. Inget för myspys dock utan här är man utrustad med sin träklubba och äter mycket goda skaldjur.

Bifogar två bilder, en på den fluffiga sängen och en på stranden utanför

IMG_1764.jpg IMG_1912.jpg
 

Rosie

Medlem
Ja, det verkar inte bättre ;) Jag är redan smittad efter 2 dagar! Men det är väl det som är hela grejen.. Man ska njuta medan man kan. Det är så mycket som kan hända i ens liv som gör att man inte kan göra vad man vill, så varför inte lyxa till det? :D
 

sembl

Medlem
Rosie,

Ett tips är om du bokar nu på hilton i god tid så är det upp till 40% billigare.

Regler....

Book By 23 Jul 2012. Stay Between 17 May 2012 and 30 Sep 2012.

Don't settle for any getaway - make your next escape The Great Getaway. Save up to 40% when you book a stay at participating Hilton Hotels & Resorts by July 23, 2012 for stays through September 30, 2012.


/M
 

Rosie

Medlem
Sembl, grejen är att jag åker i december. Det är en av få grejer jag inte kan påverka. Åkte bort i 2 v förra året i september och höll på att jobba ihjäl mig för att komma ikapp. Bästa tiden för semester på jobbet är juli och december. Och eftersom juli inte går, så får det bli december ;)
 
Toppen