Senaste nytt

Råd om flygbiljett till Palma de Mallorca

henke12

Medlem
Hej!

Jag planerar en resa STO-PMI-STO 10/11/12 juli - 15 juli

Helst *A

Har hittat med LX ner via ZRH och direktflyg hem med SK för ca 3800 kr

Finns nåt mer prisvärt? Har bara kollat ekonomi med en billig Z kan såklart vara intressant :)


/Henke
 
Last edited:

Tockstew

Medlem
Hej!

Var på visit på Mallorca i maj. Vi åkte då med Lufthansa via Düsseldorf. Oerhört smidig flygplats. Har inte kollat priser, men tänkte lämna tips iaf!

Tock
 

Luchtii

Medlem
Du har ju direktflyg med DY. 11-16/7 för 3224 :-

Det är ju inte *A men det är direktflyg och gratis Wifi :)
 

Senator

Moderator
Råd om resa STO-PMI-STO

Z klass via ZRH eller GVA, om du är EB välj SK metall om möjligt så får du mer poäng. Undvik avgångar från ZRH som flygs av Edelweiss då dessa inte är "wet lease". Kom ihåg att dricka skumpa på LX eftersom SAS inte längre har detta :) Ligger väl runt 5,500kr om jag minns rätt.
 

henke12

Medlem
Det blev LX/SK för 3900:- per person.

Passade bäst med tider och pris!
Nu får vi se om PMI kan leverera bättre väder än Sverige!
Tack för all hjälp!
 

011430121

Medlem
Biljetter till Palma de Mallorca

Någon på BC som kan hjälpa tre killar på 17 år att komma ned till PMI den 9, 10 eller den 11 juli för en billig peng
Retur efter 6 till 7 dagar från ”Mallis”
Ut från ARN eller om det är charter, så bor dessa ynglingar i LPI, och även ORB eller NRK kan vara aktuella.
 

cmj

Medlem
Med KLM från Linköping hittar jag just nu tre biljetter för totalt runt 12.000, med två byten. (På returen bara ett byte) Med Ryanair från Skavsta går tre biljetter loss på cirka 10.000 och från Västerås 11.000 (dock brukar det ju tillkomma en massa avgifter med Ryanair så slutpriset blir nog högre)

Vueling är också ett alternativ runt 11.500 för tre biljetter, med ett byte.
 
Last edited:

stefan4545

Ny medlem
Hej, Vi skall flyga till Palma via Düsseldorf.Kan du berätta hur man gör i Düsseldorf? Får man typ springa till anslutande plan, måste man passera säkerhetskontrollen etc.?

Tacksam för svar
Stefan
 
Toppen