Senaste nytt

Aegean och Air Canada status match med BMI

AABack2ARN

Medlem
Jag hoppas faktiskt att Aegan snart får en tillsägelse av Star Alliance. Nu tror jag förvisso inte jättemånga resenärer verkligen nyttjar dessa sätt att skaffa sig status, men det urholkar helt klart förmånerna. Med tanke på hur många av oss som gnäller när SAS sänker intjäningsgränsen för EBG med argument som att det kommer bli fullt i loungen etc. kan man fundera på varför det inte gnälls lika mycket när vissa bolag mer eller mindre skänker bort guldkort..?
 

jurgenb

Medlem
Aegean verkar göra lite som grekiska politikerna gjort sen dom gick över till Euro, kör så det ryker..
 

Dr. Miles

Expert
Jag fick ett e-mail från dem idag.

Aegean Miles&Bonus skrev:
Dear Mr. AHO,

We thank you for your trust and preference in Aegean Airlines.

Further to your request we are glad to inform you that you have been upgraded to a Miles&Bonus Gold Member, matching Gold status in Star Alliance. You may expect your card to be delivered at your postal address, approximately two months after the date of your membership upgrade. May we kindly inform you that until then, for your future flights, you may print the log in page of your profile which clearly shows your Gold Status.

Mr. AHO we thank you for contacting us and we are more than happy to assist you in any other detail you may need.

Best regards,

Screenshot20120702_1.jpg
 
Last edited:
Toppen