Senaste nytt

Den allmänna tråden om billiga flygbiljetter i ekonomiklass

Singapore

Medlem
I bland när man tittar runt lite efter billiga flygbiljetter så hittar man en del fynd som andra kanske är intresserade av, således tänkte jag att vi kunde samla alla alla fynd i en tråd istället för göra en ny varje gång. Kriterierna för postning är att biljetten/biljetterna måste vara i ekonomiklass.
 

Singapore

Medlem
Okej jag börjar. Vet inte om jag lyckats göra något fel men vad jag kan se så kan man flyga London - Kota Kinabalu (Borneo) med Royal Brunei Airlines för 3500 kr i oktober. Datumen som jag kollade var 4-18 oktober, vet ej om fler datum fungerar.
 

lars

Medlem
Bra tips! Har börjat kolla lite på andra destionationer.

Hittade bl.a LHR - MEL med stopp i DXB och Brunei 2-18 october för 723 GBP, vilket ändå måste anses vara ett bra pris.

Ska kika vidare!
 

Singapore

Medlem
Bra tips! Har börjat kolla lite på andra destionationer.

Hittade bl.a LHR - MEL med stopp i DXB och Brunei 2-18 october för 723 GBP, vilket ändå måste anses vara ett bra pris.

Ska kika vidare!


Har alltid velat åka till Brunei för det verkar vara så "öppet" och ha en sådan "närhet" till folket ;) om man får citera en viss person.
 
Last edited:

JacobGBG

Medlem
Lite spridda bra fares som jag jobbat med att ta bort bränslekostnaderna på (prisnedan är med alla tillägg)

DUB-SFO €395 November BA (Delta har redan hunnit prismatcha)
LHR-MNL/SIN/HKG från £306 Royal Brunei
 

Singapore

Medlem
SEA-MNL se bifogad bild, orkar inte skriva allt. Pris 5158 . Hittade den på FT.


seamnl.jpg hemresan.jpg
 
Toppen