Senaste nytt

NY EBG-status - när kom ert välkomstpaket?

Med risk för att det här blir en ynklig och kort tråd - men när fick ni medlemmar med EBG-status era välkomstpaket? Jag är inne på min sjunde vecka utan ett ord från SAS. Mitt EB-kopplade Mastercard dök upp på tre dagar och mitt EB AMEX i aningen mer gyllene skrud väntar jag också det på. Men AMEX är ju notoriskt långsamma, det är åtminstone min erfarenhet sedan tidigare.
 
Välkomstpaket? Om jag kommer ihåg rätt fick jag 2st bagage taggar och ett brev, samt uppdaterat Mastercard. Som EBP får du ju ett välkomstpaket.
 

joemume

Medlem
Under mina många år som EBG så har det inte blivit något välkomstpaket annat än första året. Numera får jag bara ett nytt kort i ett anonymt brev från SEB.... :) räkna inte med några extravaganta presenter, risken att bli besviken om man jämför med M&M är överhängande... :)
 

vicce

Medlem
Med risk för att det här blir en ynklig och kort tråd - men när fick ni medlemmar med EBG-status era välkomstpaket? Jag är inne på min sjunde vecka utan ett ord från SAS. Mitt EB-kopplade Mastercard dök upp på tre dagar och mitt EB AMEX i aningen mer gyllene skrud väntar jag också det på. Men AMEX är ju notoriskt långsamma, det är åtminstone min erfarenhet sedan tidigare.

Vad innehåller välkomstpaketet?

Jag fick två bagagetaggar och ett brev. Det kom efter ca 4-5 veckor.
 
Tack för den kvicka responsen gott folk. Det var en tjej på SAS som snackade om ett välkomstpaket men det var nog taggarna hon menade. Gott så.
 

ulagun

Medlem
Jämfört med SAS plast-taggar så verkar LH´s i läder outslitliga.

Dessutom skickar LH ett Grattis på födelsedagen varje år :)
 
Toppen