Senaste nytt

Billigt hotell i Frankfurt

SvartMjolk

Medlem
Vi är ett gäng på 19 personer som ska åka till Frankfurt i höst. (4/10 - 7/10)

Någon som har tips på prisvärt hotell? Vi har en budget på cirka 1 000 kr per person, vill bo centralt och i dubbelrum så långt det går.

Om någon dessutom har tips på bra restauranger och annat att göra så får ni självklart komma med andra tips också:cool:
 

cmj

Medlem
Kan varmt rekommendera Hilton Frankfurt inne i city, ligger just nu på runt 149€ / natt och rum. Ligger väldigt bra och rummen är av hög standard.
 

Ubbe

Medlem
Tack! Kikade faktiskt på det innan. Ligger det inte lite ocentralt? Finns det bra kommunikationer till centrum?
Får jag inte bara poäng för ett rum? ;)
En bit från direkta city men bra kommunikationer och det går att gå den biten. Krävs en ölpaus om man är törstig... Du får poäng för alla rum på din bokning..
 

cmj

Medlem
Ser väldigt fint ut. Men vi har tyvärr en budget på 2 000 kr per rum för 3 nätter.

Är ni 19 pers är jag säker på att du kan deal lite med Hilton för att få till ett bra pris. Det är dessutom över helgen och då är beläggningen inte lika stor. Det är bara att dra iväg ett mail, inget att förlora..:)
 

SvartMjolk

Medlem
Är ni 19 pers är jag säker på att du kan deal lite med Hilton för att få till ett bra pris. Det är dessutom över helgen och då är beläggningen inte lika stor. Det är bara att dra iväg ett mail, inget att förlora..:)

Sant, har inget att förlora!
 

mry

Medlem
Har du gold elite kort på club carlsson kan du dessutom få en natt gratis på två rum på radisson om du bokar 4 nätter betala för två.

Det finns iaf 9 rum för den kampanjen för så många kan jag få upp. 200 euro per rum för 4 dagar blir det då, fast ni kan ju checka ut efter 3...
 
Toppen