Senaste nytt

Lufthansa Business Class: Stockholm-Frankfurt-Singapore

MarcusC

Medlem
Alltid trevligt med utförliga rapporter, bra bilder och loungebesök. LH business ör ju just LH business, varken mer eller mindre. Nya stolen med lie flat kommer göra mycket för komfort, även om service kommer förbli densamma? alltid stora business kabiner som i min mening ger en ganska opersonlig och standardiserad service?!
 

Abbe

Medlem
Trevlig läsning, bra skrivet och bra med bilder! Singapore verkar vara ett land som man måste besöka! Herregud vad snyggt det var.
 

deltamartin

Medlem
Tack allihopa för de trevliga orden! Glad att ni tyckte om reportaget.

Alltid trevligt med utförliga rapporter, bra bilder och loungebesök. LH business ör ju just LH business, varken mer eller mindre. Nya stolen med lie flat kommer göra mycket för komfort, även om service kommer förbli densamma? alltid stora business kabiner som i min mening ger en ganska opersonlig och standardiserad service?!

Joo, nya stolen kommer nog att vara en ganska stor uppgradering av hårdvaran, även om det verkar finnas bättre produkter på marknaden.
Och ja, jag kan nog tänka mig att en mindre Business kabin ger betydligt personligare service. Jag tror det var 80 Business säten på den 744 jag åkte.
 

JacobGBG

Medlem
Trevlig läsning! Flög med samma plan till SIN i januari. Känslan var att man försvann lite i A380 business class.. Men produkten och servicen var solid.
 
Toppen