Senaste nytt

Möjlighet att ta in två gäster

Joshua

Medlem
Goderafton

Tänkte höra med experterna här om vad är möjligheten att att som EBG ta in två gäster på CPH?

Finns möjligheten eller är det absolut blankt NEJ? Reser med min chef samt en god kollega imorgon ifrån CPH-ARN imorgon kväll och kommer antagligen ha ca 2h dötid på flygplatsen. Känns bittert att som relativt ny EBG inte kunna fördriva tiden i loungen då man inte kan lämna en kollega utanför... (vi reser alla i Economy SAS)
 

Roger J

Medlem
Du får ta med familj. Så om du vill bluffa dig in kan ju en vara din partner och en din bror eller nåt. Men det är ju mot reglerna att bluffa.
 

Jonas C

Medlem
Det blir med största sannolikhet ett blankt nej, utan möjlighet att förhandla. Ni kan ju förvisso bara betala 249kr för inträde till Business Loungen för gäst nr 2, och sen be snällt om han kan få smyga upp med er till övervåningen, det kanske de går med på.
 

Perra

Medlem
Goderafton

Tänkte höra med experterna här om vad är möjligheten att att som EBG ta in två gäster på CPH?

Finns möjligheten eller är det absolut blankt NEJ? Reser med min chef samt en god kollega imorgon ifrån CPH-ARN imorgon kväll och kommer antagligen ha ca 2h dötid på flygplatsen. Känns bittert att som relativt ny EBG inte kunna fördriva tiden i loungen då man inte kan lämna en kollega utanför... (vi reser alla i Economy SAS)

Är det på torsdag kväll? Isf kan jag ta med mig en av dem in, kommer vara där runt 18
 
Toppen