Senaste nytt

Problem med CheckMyTrip

tourist

Medlem
Oavsett om jag använder Firefox eller IE får jag felmeddelandet 52 - Error message (52) not found for Language Code 'XX', där XX har varierat mellan GB, US och SE när jag sedan någon vecka tillbaka försöker hitta mina bokningar via www.checkmytrip.com. Lyckligtvis fungerar classic.checkmytrip.com. Är det bara jag?
 

Harnos

Medlem
Dom sista två veckorn har jag haft problem med CheckMyTrip (kör via webben), om jag försöker lägga till nya bokningar eller försöker öppna gamla som redan finns i registrerade så får jag error 8104 - We are unable to find this reservation number.
Uteslutande SAS flygningar, hittar dom alla om jag söker inne på mina SAS sidor och ser dom i SAS appen.
Någon annan som upplever samma problem?
 

SvartMjolk

Medlem
Dom sista två veckorn har jag haft problem med CheckMyTrip (kör via webben), om jag försöker lägga till nya bokningar eller försöker öppna gamla som redan finns i registrerade så får jag error 8104 - We are unable to find this reservation number.
Uteslutande SAS flygningar, hittar dom alla om jag söker inne på mina SAS sidor och ser dom i SAS appen.
Någon annan som upplever samma problem?

Jag får fram mina bokningar. En resa bokad för pengar med SAS, en bokad för poäng med SAS och en med British Airways.
 

Dr. Miles

Expert
Dom sista två veckorn har jag haft problem med CheckMyTrip (kör via webben), om jag försöker lägga till nya bokningar eller försöker öppna gamla som redan finns i registrerade så får jag error 8104 - We are unable to find this reservation number.
Uteslutande SAS flygningar, hittar dom alla om jag söker inne på mina SAS sidor och ser dom i SAS appen.
Någon annan som upplever samma problem?
Prova om det går att hitta dina Amadeus bokningar på classic.checkmytrip.com.
 

johan_fbg

Medlem
Är det någon som vet varför vissa bokningar kräver att man använder classic.checkmytrip.com istället för den "nya" sidan?
 

Stefan62

Medlem
Använder inte KLM Amadeus?

Har försökt att kontrollera bokning, men checkmytrip hittar den inte.

Har även provat classic-versionen.
 
Toppen