Senaste nytt

SAS AVOD system -utbud

Axelzon

Medlem
Tjenare,
Vet att där e trådar gällande kvalitet på SAS AVOD, men har lite funderingar på det mycket tunna utbudet och väldigt sällan uppdaterade valen av filmer.

Har genom åren rest en hel del long haul med blandade Liners och måste säga att SAS har det tunnaste utbudet, inte sämsta (Det får TGs ARN/CPH - BKK ta på sig). Filmerna är ju bra, problemet som jag upplever det är att de inte uppdateras med mer än
2-3 filmer per månad. Reser man 1 gång per månad blir man ganska snabbt färdig med utbudet, som i sig helhet är ca 10 filmer, varav vissa varit med sedan i höstas.

Är det någon som vet hur SAS fungerar här:

Är AVOD systemet såpass limiterat att de ej går in mer filmer?
Hur skulle vi kunna påverka att man faktiskt byter mer än "ny filmer" varje månad?

Hälsningar
Axelzon
 

agehall

Medlem
Skaffa en ipad och skit i AVOD. Jag tror jag har sett 2 filmer på AVOD på typ två år nu. Det händer ju tyvärr att man glömmer ladda paddan ibland...
 

Adamsson

Medlem
Skaffa en ipad och skit i AVOD. Jag tror jag har sett 2 filmer på AVOD på typ två år nu. Det händer ju tyvärr att man glömmer ladda paddan ibland...

Jag skaffade en ipad för någon månad sen. En mycket bra investering. Jäkligt smidigt att ha ett eget in-flight entertainment system, som även funkar på Boeing 737 och MD-80. :rolleyes:
 

Dr. Miles

Expert
Nu till och med Air China lånar ut Lenovo Pad som IFE för Business class resenärer. (Ni måste göra något åt saken, SAS!)
Jag fick låna den på en flight flygs av Boeing B777.
Air China Business class AVOD 01.jpg
(Foto av AHO)
 
Last edited:
jag har en ipad 2 och till denna ett amerikanskt itunes konto som gör att jag kommer åt alla hyrfilmer och serier på amerikanska marknaden..har allt man behöver kort och gott.
 
Toppen