Senaste nytt

EM börjar idag

David

Medlem
Jag tror på många trötta arbetsdagar då matcherna börjar vid midnatt resp 01:45/02:45 här borta...

Kring resultat tänker jag inte spekulera, jag kollar mest på fotboll för den sociala aspekten att träffas och dricka öl.
 

andreijas

Medlem
Tyskland vinner!

Frankrike vinner sveriges grupp, sverige går vidare efter lika mot Frankrike och England, samt en seger mot Ukraina.

Mario Ballotelli i Italien som sagt att han kommer gå av planen om han utsätts för racisitiska påhopp kommer troligen inte spela många minuter.
 

Agö

Medlem
Första gången på länge jag ser fram emot ett internationellt mästerskap! Spanien vinner, Sverige blir utslagna av just Spanien i kvarten! England floppar som vanligt. Bring it on!
 

Roger J

Medlem
Första gången på länge jag ser fram emot ett internationellt mästerskap! Spanien vinner, Sverige blir utslagna av just Spanien i kvarten! England floppar som vanligt. Bring it on!

Jag tror också Sverige går vidare. Men den stora frågan är hur man ska lyckas uppgradera från Economy på Lufthansa till Kiev... ;)
 

fly4fun

Medlem
Ett antal matcher kommer avbrytas p.g.a. våld och rasism tror jag.

Jag tror den polska polisen kan hantera det ganska bra. Det enda som jag tror kommer bli problem är Polen vs. Ryssland och då framförallt utanför planen. Ryssarna vill genomföra en demonstration i Warszawa, samtidigt som det finns starka antiryska krafter i Polen. Det kommer bli en rysare tror jag. Såg en nyhet för någon minut sedan att polska polisen vill att ryssarna byter hotell.
 
Palla Ukraina.. jag stöder inte länder som är så rasistiska..
Kommer att befinna mig i Tyskland med mina 2 bästa kompisar och se matcher tillsammans på pubar och storbilds-tv osv.
På Tisdag drar vi, tyvärr ej med första klass flyg men likväl första klass bil, SAAB!

Ni som är nere i Kiev till trots, se till att stödja Sverige nu.
 

Singapore

Medlem
Jag tror att Tyskland drar det längta "strået" och vad gäller Sverige så hoppas jag nog mer än tro att de kommer gå vidare ur gruppen.
 
Toppen