Senaste nytt

SAS customer satisfaction index - bästa resultatet på 11 år

Jacob

Medlem
SAS meddelar stolt i en press release att man har kunnat notera den högsta customer satisfaction nivån på 11 år i juni månad 2011.
Detta kommer samtidigt som man uppnådde en kabinfaktor på 80,6%, en beställning på 30 nya flygplan, en kostnadsbesparing på 25%, och återigen titeln som Europas mest punktliga flygbolag under juni månad.

SAS VD Rickard Gustafson har all anledning att känna sig lite nöjd.
 

Fredrik

Medlem
Det låter bra om det går bättre för dem men är det någon som sett Q2-resultatet än? Jag vill se en ordentlig vinst som hämtar upp förlusterna från Q1.
 

Gnopps

Medlem
Kan man se hur de genomfört enkäten? Är den exempelvis endast utdelad framför skynket efter champagnen har kommit fram eller också längst bak när man fått betala för vattnet på sin 7000-kronors biljett Stockholm-Dublin :p?
 
Toppen