Senaste nytt

THAI Business class config mellan Bangkok-Stockholm?

Någon här som har koll på hur TG BKK-ARN är konfigurerad under mitten av Juni i Business; Är det "nya" F säten eller de gamla som gäller i C bokning?

BR,
SC

--
Originalrubrik: TG BKK-ARN C config
Ändrad av AHO
 
Last edited by a moderator:
Hej SYD...

Verkar som bytet i C sker med start 16 augusti. Alla avgångar fram till 15/8 är med den gamla kabinen.
Du reser med andra ord två månader för tidigt ;)

≤ 15 aug...
TG960 20120815.jpg

≥ 16 aug
TG960 20120816.jpg

//Reseledarn
 

Palazzi

Medlem
Tack för informationen, Reseledaren.

Kul att du börjat skriva! (vi hoppas på en fortsättning)
Alltid roligt när fler medlemmar aktiverar sig på sidan :)
 
Betyder det då att stolarna i PE är samma som används i Royal Silk? Dvs, lie-flat stolarna?
Då jag flög med TG mellan BKK-HKT-BKK var det nya First stolar längs fram, men gamla C klass stolar på upper deck samt där nere (Samma stolar som normalt används i PE på t ex. ARN-BKK.
På vägen tillbaka däremot var det nya First stolar längs fram, resten var de nya C klass stolarna...
 
Tack för välkomsthälsningen Palazzi!

Yes, det blir lie-flat stolarna i PE. Slår SAS C flera klasser om. Nu kan man tänka sig att flyga TG från Sverige igen :)

Nya F stolar med dom gamla C stolarna låter riktigt skumt. Kanske tog en paus i arbetet med att byta kabin och körde en flygning emellan ;) Hur länge sen var detta?
 
Detta var i julas...=)
Kommer de sedan köra med den nya konfigen tillsvidare?
Då blir det genast mycket intressant att välja TG om man t ex. ska till Australien då sista leggen flygs i C...och precis som du skriver- rejält mycket bättre om man gämför med t ex. SK och AY...:)
 
Ingen aning om hur länge dom kommer köra med nygamla kabinen. Går att boka fram till maj 2013 och där ligger C i nosen med 10 F stolar. Men försöker man boka N blir det felkod, och det blir det redan om man försöker boka N nu i höst. Skumt...

Verkligen, dom stolarna och samma kampanj som i våras, ARN - SYD t.o.r. för 20.500:-, det vore är ett kap!
 
Var lite snabb där. Felmeddelandet fick jag när jag körde enkel. Funkar att boka PE i dec till BKK. Runt 18K. Vi hoppas på en ny kampanj...
 

wenne87

Medlem
Någon som har koll på nær TG øverlag ska børja med lite fræschare plan /kabiner upp till skandinavien? Oslo har ju tur dem...
 

CaptainM

Medlem
Jag flyger CPH-BKK t.o.r feb-mar nästa år i PE. Seatat mig på upperdeck både ut och hem men det verkar bara vara en retrofit kärra ut, hem 1300 från BKK ser det ut att vara en med de gamla stolarna
 
Toppen