Senaste nytt

Hjälp mig att få min viljan genom hos SAS / Blue1

Hej alla BC.se kompisar,

ni alla som ett FB konto skulle gärna be ert hjälp för att få min viljan genom - ändra tidtabell.

Case;
Hej, skulle det finnas möjlighet att ni skulle ändra tidtabellen i ARN-HEL route så att morgonens första avgång på vardagar skulle vara kl 6:30 eller 6:45 istället för kl 7:00? Med kl 7:00 avgång landar du kl 9:00 lokal tid som är ganska sent. Jag vet att ni flyger routen i samarbetet med KF så ni måste göra samarbete för denna förändringen, men jag skulle uppskatta detta verkligen. Mvh, Tommy


Alltså om flyget skulle avgå 6:30 eller 6:45 skulle jag slippa att ta DY som avgår 6:40. Det är den enda avgången att jag skulle hinna till möte / utbildning hos kunder i Helsingfors region.

Har redan fått följande kommentar från SAS genom Facebook som;
Hej Tommy, Jag har skickat ditt önskemål vidare till korrekt avdelning så får vi se vad som händer. // JH

Länken:
https://www.facebook.com/permalink....455788&id=140344030787&ref=notif&notif_t=like

Du får gärna kommentera min inlägg på SAS Facebook sida och gilla inläggen också!

Tusen tack för hjälpen och samarbetet!
 

Palazzi

Medlem
Nu var "uppdraget" utfört ;) Jag flyger inte linjen alls, men om det bara ska till ett "like" på facebook för att hjälpa..... då hjälper jag gladeligen till.
 

agehall

Medlem
Du får en "gilla" här istället eftersom jag inte använder FB. -Jag vet, det hjälper inte direkt, men det är väl tanken som räknas?
 
Toppen