Senaste nytt

ex-Göteborg BC.se grupp Mileage Run (Star Alliance)

MarcusC

Medlem
Kan tänka mig denna också, OS hade ju vart trevligt, men de slutar ju flyga början av juni ? :(. Annars kanske SK/OS/LX via ARN eller CPH?...

Tyvärr är ju Star på dekis från GOT tycker jag, finns ju snart "bara" LH/SK/SN och TK.. ( de bästa bolagen för mileage run känns ju som de vi saknar LX&OS
 

MarcusC

Medlem
Jag är på fall det är kul routing...OS eller LX via Arn/CPH är mitt förslag.

Låter intressant. Funderade på en "sista" tur med OS Got-Vie, men nu upphör den redan 1juni. Väldigt trist!!

Men ska vi kika på över dagen tur eller vad tycker ni isåfall? (Troligen det som passar mig bäst) Jag behöver M&M poäng varför OS/LX passar mig bra...
 

Dr. Miles

Expert
Lite annolunda version är, köpa Göteborg-München t/r och köpa den här biljetten.
http://www.businessclass.se/deals/8...apore-airlines-434-eur-enkel-758-eur-t-r.html

Ni behöver övernatta i München på ditvägen då München->Manchester avgår 06:35 på morgonen.

1234567
SQ328
München 06:35 - Manchester 07:50

1234567
SQ327
Manchester 09:10 - München 12:15

Det lär bli två frukostar i fet stol. :p
Singapore Airlines Business class A380.jpg
(Källa: Singapore Airlines Media Centre)
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Kanske inte så många är intresserad, men det finns också Air China mellan Munchen-Aten med Airbus A330.
Biljetten kostar ca 805 EUR inkl. skatter för t/r.
 

MarcusC

Medlem
Har faktiskt funderat på MAN-MUC tidigare...helt klart trevligt flygplan för den sträckan.....
 

EBGGOT

Medlem
Låter intressant. Funderade på en "sista" tur med OS Got-Vie, men nu upphör den redan 1juni. Väldigt trist!!

Men ska vi kika på över dagen tur eller vad tycker ni isåfall? (Troligen det som passar mig bäst) Jag behöver M&M poäng varför OS/LX passar mig bra...

Låter bra! Över dagen vore bäst för mig med ...
 
Toppen