Senaste nytt

Senator och Sembl: äntligen ut på tur igen..

Benny har vaknat..

På väg upp genom Central Park

b3dcb1181d9ec56df832a5935279a595.jpg
Damen i vit kappa ser ut att hålla i sin handväska VÄLDIGT hårt.
 

Senator

Moderator
Då har vi kört en klassisk Senator söndagsrutt från 40th till Red Rooster på 125th via Central Park. Benny och jag lämnade lillebror vid Guggenheim då han skulle på en rendezvous med "tindrande ögon"

Jag gillar den klassiska söndagsbrunchen med jazz..

8badde7f474231b3eee4e7262530f574.jpg
 

Senator

Moderator
Senator. Ser ut som du kör en X1 Carbon. Om du inte redan fixat rekar jag orginalfodralet i läder till den, så snyggt.

Jag är ingen Lenovofan tyvärr, skall snart byta ut denna i en HP

Nu sitter brorsan och jag i Senatorloungen. Åkte ut tidigare för att titta på Packers - Falcons. Har inte ens varit inne i SAS Loungen..

07a57be1f77731efc500d2671a4802a5.jpg


@sembl är på Terminal A och inväntar American till Miami
 

sembl

Medlem
Korrekt, sitter i den berömda Admiralen och dricker en kaffe och citronvatten. Tror att min detox börjar typ nu. Funderade på hur komplext det egentligen är med design. Fantastiskt att några böjar kan göra skillnad. Tittar man närmare så är ju formen på wingletsen/sharklets magisk beroende på hur man tittar på dem.

Idag står b737 på agendan och E75
IMG_20170122_155857.jpg
 

Senator

Moderator
Vi är redo ombord SK908 till Oslo - Gardemoen. Att flyga Newark till Oslo väcker massor av minnen från studenttiden när SAS hade stor betydelse för mig: jag skulle hem. Alla resor med B767-300ER och transit på gamla Fornebu (FBU).

Brorsan vill njuta hela vägen in i dimman. Jag däremot har redan tagit på mig mina Cathay First PJs. Redo att sova..
 
Toppen