Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass Afternoon Tea i Uppsala: 2017-JAN-28

Nemo

Medlem
Kul att det är så många som kommer! Just nu är det anmält 22 st medlemmar.

På lördag den 28 januari, om en vecka, är det dags för Afternoon Tea i Uppsala kl 1300. I början av kommande vecka ringer jag och bekräftar hur många det blir. Du får gärna kolla upp under helgen hur dina planer ser ut, om de har ändrats eller om du ännu inte anmält dig. Har du några allergier eller liknande (exvis gluten, laktos) skicka PM till mig så ordnar jag med det.

Jag räknar med att de som kommer kommer, de som kanske kommer kommer till 50%, att någon kanske inte kommer fast denna sagt att den kommer och att någon som inte sagt att den kommer ändå kommer. Så efter min beräkning av formeln är det 100% korrekt antal platser. Var god notera att EU 261/2004 inte är tillämplig här om det inte skulle stämma. Däremot kan det förhoppningsvis gå att ordna någon extraplats.

Vi kommer att sitta på perrongen till gamla Spår 1N, precis som förra Afternoon Tea. Gå in på restaurang Stationen, gå förbi bardisken som du har på din högra sida och sväng sedan till höger, vi sitter längst in vid ett långbord. Det är inglasat så flygarjacka och flygarglasögon är inte nödvändigt.

Kommer
@Nemo
@Dr. Miles
@mash
@Timotey
@Tommy
@fcx
@jsn
@IPC_Mataveri + fru IPC
@Jensik +1
@falling
@Mr Basic
@Susanne
@storbokstav
@Thornado
@SNIFF
@Silverfux
@Malu ?

Kanske
@Elberto
+1 till @storbokstav
+1 till @Nemo
 

Nemo

Medlem
Jag måste tyvärr hoppa av. Jobbar både lör och sön :(

Jag verkar bli utan +1 denna gång.

Jag är ledsen men jag kommer bli tvungen att hoppa av, har dykt upp annat som jag måste ta itu med.

Bra att ni meddelar detta, tråkigt att inte kunna men så är det ju ibland.

Jag är med. Du kan ta bort frågetecknet på mig! :)

Härligt! Jag gör en uppdaterad lista inom kort.
 
Toppen