Senaste nytt

Nya utemöbler

Magino

Medlem
Sorry för väldigt OT men då*alla världens svar verkar gå att finna på denna site*var det självklart att ställa frågan på detta forumet.

Håller just nu på med att bygga en altan av större modell och denna måste fyllas upp med lite möbler. Då namnet har någon erfarenhet av vart man kan/bör köpa utemöbler behöver jag lite tips. Jag letar efter ett ställe på Internet som man kan köpa utemöbler av bra kvalitet och de måste kunna få dem leverera innan midsommar.
Det jag letar efter är ett bord med 10 platser (gärna teakbord eller liknande)*
En lounge del, gärna en hörnsoffa i*plastrotting med ett tillhörande bord. Plats för 6-10 personer.*
Ett fällbord med två fällstolar till en balkong.*
Viktigt är att möblerna ska tåla vädret på västkusten, så lite kvalitet och tyngd i möblerna uppskattas. Men det behöver inte vara de flashigaste/dyrast möblerna i stan. *
 

twiggs

Medlem
Grythyttan Stålmöbler har vi. Klassikerserien i trädgården och Bryggeriserien på balkongen. Allt är givetvis i teak.

Helt underbart vackra och framförallt svensktillverkat! Rekommenderas starkt!

:)
 
Last edited:

henrik l

Medlem
Sorry för väldigt OT men då*alla världens svar verkar gå att finna på denna site*var det självklart att ställa frågan på detta forumet.

Det är därför det finns en tråd som heter övrigt:D Eller vi kanske ska lägga till en tråd som heter "Helt OT":D
 
Toppen