Senaste nytt

AirBaltic 50% rabattkod för resa fram till 2012-MAY-31

Dr. Miles

Expert
Jag fick en rabattkod från airBaltic men jag kommer inte använda den.
Om någon har nytta så använd koden som visas nedan. Först till kvarn.

airBaltic news letter skrev:
Break the routine! Recharge your batteries in one of airBaltic destinations!

While summer is still approaching and you are planning your big summer vacation, our friends at airBaltic have prepared exclusive deal for your short May getaway.
Book your flight until May 25 23:59 for travel until May 31 and receive 50% discount from net fare.

Your code: 39bUycGBHd 67c49667b952d6c3c588e4d902f43dc1.jpg

Code is valid for one person for roundtrip flight to any airBaltic destination. Discounted price is marked with 584fd6289331466e89bfe790bea11a3a.png sign.
 

Palazzi

Medlem
Ta den själv AHO!;) Är det inte så att Baku i Azerbaijan, till skillnad från Tbilisi i Georgien, räknas som Centralasien hos vissa FFP? Om man flyger till Baku kan man bränna poäng på resor inom Centralasien och komma ganska långt.

Air Baltic flyger ganska billigt ibland till Baku :).
 

Palazzi

Medlem
Ingen som vill göra ett resereportage till Tashkent I Uzbekistan? :p 2850kr I Augusti T/R ARN-RIX-TAS, sedan 50% = 1.425kr!!

Vad personen ska göra i Tashkent lämnar jag därhän, men det kan vara roligt att läsa för oss andra!:cool:
 

Dr. Miles

Expert
Ingen som vill göra ett resereportage till Tashkent I Uzbekistan? :p 2850kr I Augusti T/R ARN-RIX-TAS, sedan 50% = 1.425kr!!

Vad personen ska göra i Tashkent lämnar jag därhän, men det kan vara roligt att läsa för oss andra!:cool:
Nej, du måste resa senast 2012-MAY-31.

airBaltic news letter skrev:
Break the routine! Recharge your batteries in one of airBaltic destinations!

While summer is still approaching and you are planning your big summer vacation, our friends at airBaltic have prepared exclusive deal for your short May getaway.
Book your flight until May 25 23:59 for travel until May 31 and receive 50% discount from net fare.

Your code: 39bUycGBHd Visa bifogad bild 7587

Code is valid for one person for roundtrip flight to any airBaltic destination. Discounted price is marked with Visa bifogad bild 7586 sign.
 
Toppen