Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Johanna

Medlem
På väg till Miami. Planet 1,5 h försent. Gör inte så mycket annat än att jag missar lite tid vid poolen i em.

På planet från ARN till OSL så var det så mycket turbulens så de ställde in serveringen. Gjorde inte mig något för jag ville ändå sova. Men det var inte så mycket turbulens. Men bättre safe än sorry.
 

Johanna

Medlem
Någonstans över Atlanten från Miami mot Oslo och en del turbulens. Sitter på 20A. Plus var helt fullt så kunde inte uppgradera. Konstaterar igen att plus är ett bra alternativ förutom de som sitter bakom och ska buffa på min stol hela tiden.
 

jumbooze

Medlem
d2a7bd0a16794acb39d2c080033bf70b.jpg

Livemusik ombord på nrt-cph...
 
D

Deleted member 4140

Guest
Hälsningar från TG vet inte riktigt vilket flight nummer just nu eftersom jag bara ser champagne, Narita Bangkok 17.30, på tok för många glass Dom P, kan knappt skriva :) nästa flight blir från Bangkok 0.50 till München, får se hur mycket man orkar konsumera. Men jag kan konstatera att efter 25 glas så är man ganska borta. Gillar skarpt Thai F's service över Lufthansa, gav som direktiv att aldrig låta mitt glas vara tomt, fick två glas skumpa åt gången så man aldrig har ett tomt glas :)
 

NotRyan

Medlem
Hälsningar från TG vet inte riktigt vilket flight nummer just nu eftersom jag bara ser champagne, Narita Bangkok 17.30, på tok för många glass Dom P, kan knappt skriva :) nästa flight blir från Bangkok 0.50 till München, får se hur mycket man orkar konsumera. Men jag kan konstatera att efter 25 glas så är man ganska borta. Gillar skarpt Thai F's service över Lufthansa, gav som direktiv att aldrig låta mitt glas vara tomt, fick två glas skumpa åt gången så man aldrig har ett tomt glas :)
http://www.businessclass.se/forum/threads/please-refrain-from-posting-when-you-are-drunk.31963/ ;):p:D
 
Last edited:

blobloblo

Medlem
Hälsningar från TG vet inte riktigt vilket flight nummer just nu eftersom jag bara ser champagne, Narita Bangkok 17.30, på tok för många glass Dom P, kan knappt skriva :) nästa flight blir från Bangkok 0.50 till München, får se hur mycket man orkar konsumera. Men jag kan konstatera att efter 25 glas så är man ganska borta. Gillar skarpt Thai F's service över Lufthansa, gav som direktiv att aldrig låta mitt glas vara tomt, fick två glas skumpa åt gången så man aldrig har ett tomt glas :)

25 glas? haha. I'm not even mad, that's impressive!
 
D

Deleted member 4140

Guest
Slumrade till för en stund men när jag vakna så stod 2 glas och väntade, kan inte klaga, måste säga att personalen sköter sig utmärkt, frugan bara suckar :)
 
Toppen