Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Ricci

Medlem
Jag och @lillemannen kommer också och @lillemannen gästar mig!:)
LHR2.PNG
 

RonnieK

Medlem
Oj vad många vi verkar bli. Kul!

Hoppas att bc-gänget som är där två veckor innan sköter sig så vi blir insläppta :D
 

Anfield

Medlem
Ser verkligen fram emot denna resa :)

Fru Anfield, trodde jag skämtade !

Ska du åka till London för att träffa en grupp människor på en lounge ? från ett forum på nätet ?
För att dricka champagne och umgås ? Du som inte ens har Facebook ? ( är skit kass på allt som har med data att göra )
Hon skrattade bara, men uppskattar all bra rese info jag hittat på detta forum.

Tänk att all denna galenskap började våren 2014 när jag sökte info om vår resa till Peking.


Men som sagt detta ska bli super trevligt !
 

nota bene

Medlem
@Anfield Du behöver inte oroa dig vi alla här är lagom tokiga. Din fru och son borde veta det vid detta laget.

Vi satt på samma rad i mars på CPH-ARN om jag minns rätt... (Introduction never made either way tror jag)


Beklagar att jag är i Singapore dessa datum! Annars hade jag varit med och kunnat gästa 2...
 

Magino

Medlem
Emerald 14
Magnus
Palmen
Tommy
Susanne
IPC_Mataveri *2
Dr.Miles
SeaPlanePilot
FruSeaPlanePilot
agehall
RonnieK
fru RonnieK
trekker
lillemannen

Gästas 16
fru IPC
Joakim
Nemo
David
MWi
fru MWi
Tobias V B
jsn
pappa agehall
Bryant
Essa
Silverfux
Anfield
DanielKif
DanielKif fru
Ricci

Klart @Mikeswede ska hänga med :)
Vi verkar vara 2 Emerald kort i dagsläget.
 

RonnieK

Medlem
Jag kollade nyss min bokning och såg att BA774 var cancelled. Någon annan som ser samma sak?
ba_774_cancelled_2.png

Testade att ändra bokningen och kunde välja BA774 igen. Är det inställt eller är det bara en bugg?
ba_774_cancelled_4.png

Kunde välja samma flyg igen och fick en ändringsbekräftelse. MMB säger dock fortfarande att den är inställd....
 

ESSA

Medlem
Jag kollade nyss min bokning och såg att BA774 var cancelled. Någon annan som ser samma sak?
Visa bifogad bild 59242

Testade att ändra bokningen och kunde välja BA774 igen. Är det inställt eller är det bara en bugg?
Visa bifogad bild 59243

Kunde välja samma flyg igen och fick en ändringsbekräftelse. MMB säger dock fortfarande att den är inställd....


My bad. För snabb och läste fel. Såg att "närmsta flight" alternativet var exakt samma som den "cancellerade".
 
Toppen