Senaste nytt

SJ Prio: 50% rabatt på bonusresor 23-24 maj

Morgan

Medlem
SJ Prio fyller fem år 23 maj, därför kommer de att erbjuda lite specialerbjudanden enligt ett nyhetsbrev jag precis fick, mest lockande låter 50% rabatt på bonusresor som bokas 23-24 maj.

Se - Poängspecial - SJ Prio - sidan blir tillgänglig 10.00 23/5.

Från mailet:

Här finns något för alla smaker och poängnivåer! Vi firar med ett riktigt bra reseerbjudande: 50% medlemsrabatt på dina poängresor om du beställer dem 23 – 24 maj. Andra erbjudanden är ett härligt sommar-grillset från kändiskocken Jamie Oliver, ComCards som är en ovanligt vanlig kortlek som ger nya språkkunskaper, fotbollsbiljetter till träningsmatchen Sverige-Brasilien och biobiljetter för regnigt vilsamma sommardagar – och mycket mer.
 

Roger J

Medlem
Någon som får det att fungera, har försökt boka fotbollsbiljetter en stund nu utan att komma vidare från inloggnings-popupen...
 

Roger J

Medlem
Nu fungerar det. Tror bara SJ var lite senare att aktivera inloggningssidan... Tycker 2500 poäng för biljett till Sverige-Brasilien var ett bra erbjudande.
 

JacobGBG

Medlem
Någon som får det att fungera, har försökt boka fotbollsbiljetter en stund nu utan att komma vidare från inloggnings-popupen...

Inloggningen strejkade ett par ggr sen funkade det. Jag kan däremot inte se några rabatterade poängresor, det är samma kostnader som alltid på de tider jag kollar på.

Det hela får mig att tänka på en låt av Povel Ramel...
 

Jonas C

Medlem
Väldigt bra erbjudande måste jag säga, i alla fall med tanke på att poängresorna oftast erbjuder kass valuta för poängen. En 1klass biljett t/r med X2000 till Gbg om 3 dagar för 8000 poäng fick det bli för min del.
 

doc

Medlem
Bokade en resa Stockholm - Göteborg åt min fru i 1:a klass för halva poängkostnaden och fick för första gången höra att "det var inte en så dum sida du hänger på ändå". Första gången hon sagt något positivt om mitt "flygnördande", vilket hon i vanliga fall kallar mitt intresse för bc.se.
 

Dr. Miles

Expert
Bokade en resa Stockholm - Göteborg åt min fru i 1:a klass för halva poängkostnaden och fick för första gången höra att "det var inte en så dum sida du hänger på ändå". Första gången hon sagt något positivt om mitt "flygnördande", vilket hon i vanliga fall kallar mitt intresse för bc.se.

OT.
Min släkt i Japan blir förvånad varje gång jag berättar för dem om vilken resväg jag tog mig till Japan. De tycker nog att jag är knäpp. :p
 
Toppen