Senaste nytt

Fråga Karin på Air France/KLM

Status
Stängd för vidare inlägg.

Traveller

Medlem
Ja, något eller någon? Jag ser en liten liten dörröppning i ditt sätt att skriva...
Får jag ringa dig? Hälsn Karin

Karin, som du säkert sett är jag Pandion hos SAS. Jag är alltid öppen för konkreta och intressanta förslag men inte intresserad av att hamna i en sämre sits än jag är nu. Om du kan föra en diskussion med bibehållen status för mig och ett nät som passar in i mitt resande (90% Europa och cirka 150 flighter per år oftast i C eller Y). Du måste också lova att aldrig servera mig en plastmacka ;-).

För övrigt så behöver jag en Lyon och Toulouse inom två veckor, Paris på torsdag...
 

Traveller

Medlem
Karin, som du säkert sett är jag Pandion hos SAS. Jag är alltid öppen för konkreta och intressanta förslag men inte intresserad av att hamna i en sämre sits än jag är nu. Om du kan föra en diskussion med bibehållen status för mig och ett nät som passar in i mitt resande (90% Europa och cirka 150 flighter per år oftast i C eller Y). Du måste också lova att aldrig servera mig en plastmacka ;-).

För övrigt så behöver jag en Lyon och Toulouse inom två veckor, Paris på torsdag...

Nu har jag inte hört av dig Karin...
 

Traveller

Medlem
Karin, som du säkert sett är jag Pandion hos SAS. Jag är alltid öppen för konkreta och intressanta förslag men inte intresserad av att hamna i en sämre sits än jag är nu. Om du kan föra en diskussion med bibehållen status för mig och ett nät som passar in i mitt resande (90% Europa och cirka 150 flighter per år oftast i C eller Y). Du måste också lova att aldrig servera mig en plastmacka ;-).

För övrigt så behöver jag en Lyon och Toulouse inom två veckor, Paris på torsdag...

Nu har det gått en vecka sedan AF representant här skrev till mig (se sidan innan här) och ville kontakta mig efter mitt inlägg här. Jag gjorde ytterligare ett inlägg där jag gav henne okay under förhållandet att matcha status och inga plastmackor. Sedan dess, inte ett enda ljud, inget inlägg eller mail. Känns ju sisådär tycker jag eller så är det helt enkelt ett bevis på att jag gjort rätt tidigare - undvikit AF. Karin, varför återkom du inte efter din egen förfrågan, varför inte intresserad av en kund som gör 150 resor om året?

Paris igår var för övrigt soligt och varmt... :rolleyes:
 

agehall

Medlem
Har du PMat henne ditt telefonnummer? Karin är väldigt trevlig att prata med, så om du inte gjort det - gör det och ta en pratstund

Man ska även komma ihåg att hon inte gör detta på heltid utan egentligen sysslar med helt andra saker, så hon spenderar nog tyvärr mycket mindre tid här än vad vi andra gör. :(
 

Traveller

Medlem
Har du PMat henne ditt telefonnummer? Karin är väldigt trevlig att prata med, så om du inte gjort det - gör det och ta en pratstund

Man ska även komma ihåg att hon inte gör detta på heltid utan egentligen sysslar med helt andra saker, så hon spenderar nog tyvärr mycket mindre tid här än vad vi andra gör. :(

Mr Agehall... :). Kanske är jag av gammal natur men min uppfattning är som följer.. Om Karin nu öppnar för dialogen här, på en sida som det tar henne cirka 10 sekunder att gå inpå och kolla om det lyser en orange ring i hörnet, då känns det sådär tycker jag att inte höra av henne. Jag svarade henne och hon hade kunnat skicka mig ett meddelande här och bett om numret. Jag lär mina säljare att vara proaktivta och aktiva och förväntar mig det från någon som utger sig för att vilja ha mig som kund. Vi är trots allt inte så många som flyger för 800.000 kronor om året. Du säger att Karin inte gör detta på heltid, vilket är helt okay, men hon är fortfarande AF representant och bör väl titta in mer än en gång i veckan?

Utöver detta får Karin vara hur trevlig, vacker och underbar som helst både dag och kväll men i detta fall så är jag kund.
Usch, nu kände jag mig knepig men tycker ändå att jag har rätt...
 

agehall

Medlem
Jo visst. Jag undrar dock om hon inte varit på semester den här veckan. Det kan ha med det att göra...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen