Senaste nytt

Billigaste business class biljetterna!

segra

Medlem
Hej!

Jag undrar om det finns ett mönster i när flygbolagen kör kampanjer på businessclass biljetter?
Är det på sommaren då affärsresandet sjunker pga semestrar ?
Har flygbolagen olika perioder då de sänker sina priser eller alla har sina kampanjer samtidigt?
Vore bra om man prickar in kampanjerna till sina semesterresor.
 
"Sommar" i den bemärkelsen inträffar ju väldigt olika tider på året beroende på vart du vill åka.

Jag vet dock inte när kampanjer inträffar men känslan jag fått är att det är typ var 3-4:e månad tex Lufthansa / British Airways kör sina kampanjer.
 

A380*G

Medlem
Hej!

Jag undrar om det finns ett mönster i när flygbolagen kör kampanjer på businessclass biljetter?
Är det på sommaren då affärsresandet sjunker pga semestrar ?
Har flygbolagen olika perioder då de sänker sina priser eller alla har sina kampanjer samtidigt?
Vore bra om man prickar in kampanjerna till sina semesterresor.

Sommar på norra halvklotet inträffar när det är vinter på södra halvklotet, och vice versa.
Runt ekvatorn är det sommar året om men inte f*n kör SQ rea för det! ;):rolleyes::cool:
 

Singapore

Medlem
Ett mönster som jag vet förekommer dock inte beroende på årstid, är att flygbolagen brukar rea ut BC när vissa länder har ekonomiska problem, eftersom det då är svårt att fylla den främre delen av kabinen så att säga.
 
Toppen