Senaste nytt

[Business class] London-Singapore T/R, Garuda Indonesia, 1.390 GBP inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Great thanks to modjo@FlyerTalk.

Garuda Indonesias Business class saver pris till Singapore.
Utresa från London är via Jakarta men hemresa från Singapore är direktflyg till London.
Köpa senast 2016-MAY-31.

[Business class] London-Singapore T/R, Garuda Indonesia, 1.390 GBP inkl. skatter

LHR-SIN T/R
Flygbolag: Garuda Indonesia (GA, Skyteam medlem)
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: I
Fare basis: IL3MUK
Pris: 1.000 GBP + skatter ca 390 GBP och uppåt, totalt från ca 1.390 GBP (ca 16.800 SEK) inkl. skatter
Förköpskrav: 3 dagar
Min/Max stay: 3 dagar / 3 månader
Köp senast: 2016-MAY-31
Gäller för utresa:
  • 2016-APR-04 och 2016-JUL-13
  • 2016-AUG-15 och 2016-DEC-09
  • 2016-DEC-26 och 2017-MAR-31
Stopover: Nej
HIP Check: Gäller ej
Blackout: --
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Nej
Ändring: Nej
Routing: London-(GA)-Jakarta-(GA)-Singapore-(GA)-London

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper


Garuda Indonesias Business class stolar på Boeing 777-300ER:



Poängintjäning: (uppdaterad: 2016-05-20)

Garuda Indonesia I klass ger


Prisexempel:
Screenshot20160520 03 GA.png



På Garuda Indonesias webbsida blir det något billigare.
Screenshot20160520 04 GA.png
 

JacobGBG

Medlem
Och sen fastna i Jakarta när Garuda vägrar boka om Experias bokning vid en försening? Nej tack :)

Det här med att boka enbart direkt med det bolag jag ska flyga med lärde jag mig förlänge sen. Den hårda vägen.

To each his own, men en avlägsen majoritet av alla resnärer bokar via tredjepart och upplever ytterst sällan några sådana problem.
 
To each his own, men en avlägsen majoritet av alla resnärer bokar via tredjepart och upplever ytterst sällan några sådana problem.
Minns när jag stod i kön på Heathrow till ett av British serviceställen, själv skulle jag fråga nått obetydligt, men den äldre damen framför mig grät och var väldigt förskräckt över agentens besked när hon försökte få hjälp efter att hennes flight blivit inställd; "You have to call Expedia, we cant help you here". Det minnet sitter djupt.
 
Toppen